نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

روحانیت در صف مقدم ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: روحانیت هیچ‌گاه خود را از صف مردم جدا نکرده و همواره در صف مقدم ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۲۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر امروز در دیدار با اعضای کنگره شهدای روحانی استان هرمزگان اظهار کرد: روحانیت هم در پیش از انقلاب اسلامی و هم بعد از آن همدوش و همراه ملت انقلابی ایران بوده و هیچ‌گاه خود را از صف مردم جدا نکرده است.

 وی افزود: شمار شهدای روحانی هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران جنگ تحمیلی گواهی بر این است که روحانیت به همان‌گونه که سخن گفته، عمل کرده است و همواره در تبعیت از ولی‌فقیه زمان محکم و استوار باقی مانده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان این که حفظ انقلاب اسلامی در گرو بصیرت آحاد جامعه در مواجهه با توطئه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: روحانیت در خط مقدم بصیرت‌افزایی در جامعه است چرا که رسانه بزرگی به نام منبرهای مساجد در اختیار روحانیت است و هرگز نباید این جایگاه را در کشور دست کم گرفت.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: شهدای روحانی استان هرمزگان هر کدام چراغ راهی در مسیر رشد معنویت در جامعه اسلامی هستند و باید به نحو شایسته‌ای به جوانان امروز بخصوص به طلاب حوزه‌های علمیه استان معرفی شوند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به نقش روحانیت در طول تاریخ اشاره و عنوان کرد: ایستادگی همپای با مردم در برابر نفوذ استکبار در کشورمان یکی از افتخارات روحانیت است که در کسب موفقیت‌های بزرگ برای ملت ایران همواره نقشی ماندگار داشته است.

 امام جمعه بندرعباس یکی از توطئه‌های دشمنان را ایجاد فاصله میان روحانیت و مردم عنوان و از طلاب و روحانیون استان هرمزگان خواست تا با همراهی همدلانه با مردم در همه صحنه‌های دفاع از کشور و حقوق مردم، همچون گذشته رهنمودهای ارزشمند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کنند.

به گزارش فارس، یادواره شهدای روحانی استان هرمزگان قرار است روز چهارشنبه 8 دی ماه در حسینیه ثارالله شهر بندرعباس برگزار شود.
ارسال نظرات