فرماندار کوهدشت :

یک و نیم میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در 8 روستای شهرستان کوهدشت

فرماندار کوهدشت گفت : در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در 8 روستای این شهرستان هزینه شده است . برخی از روستاها نیاز به بازنگری در طرح افق 10 ساله دارند
کد خبر: ۸۷۹۷۳۳۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
به گزارش" خبرگزاری بسیج ازلرستان "نور محمد فردی بیرانوند در جلسه بررسی مشکلات و مسائل طرح های هادی روستاهای شهرستان کوهدشت اظهار داشت : شهرستان کوهدشت 14 درصد از مساحت استان رادر بر گرفته است ، 10 درصد از جمعیت استان مربوط به این شهرستان و 10 درصد راههای ارتباطی استان نیز در حوزه این شهرستان می باشد و این قابلیت خوبی است .

وی افزود : نرخ رشد بیکاری در این شهرستان بیشتر از همه شهرستان های استان می باشد ، در این شهرستان 14000 دانشجود در مقاطع مختلف وجود دارد ، دارای دومین جمعیت جوان در کشور می باشیم ، اینها همه نشان می دهد که باید به این شهرستان توجه ویژه ای صورت گیرد .

فرماندار کوهدشت تصریح کرد : مشکلات بیکاری ، اشتغال ، راه دسترسی ، آب آشامیدنی ، بیکاری و کشاورزی از جمله مشکلات اساسی این شهرستان می باشد ، در کشاورزی ظرفیت های خوبی در شهرستان وجود دارد که از آنها استفاده نمی شود ، علی الیحال علاوه بر این مسائل ، مسائل حاشیه ای نیز جلوی پیشرفت و توسعه شهرستان را گرفته است .

وی عنوان داشت : در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در 8 روستای این شهرستان هزینه شده است . برخی از روستاها نیاز به بازنگری در طرح افق 10 ساله دارند ، یعضی از روستاهای این شهرستان به صورت خطی در حال رشد هستند که این مشکلاتی رابه دنبال دارد .

فردی بیرانوند در ادامه گفت : بیشترین خسارات سیل سال قبل مربوط به شهرستان کوهدشت می باشد ، برخی ابنیه های شهرستان ، راه ، مسکن ، کشاورزی و ... همه متحمل خساراتی گردیده اند که هنوز برای برخی از آنها اقدامی صورت نگرفته است

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات