نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

تحریم‌های اقتصادی پس از فتنه 88 شدت بیشتری گرفت

حبیب آقاجری گفت: خسارت‌های فتنه 88 به چند بخش تقسیم می‌شود یکی مربوط به اعمال فشار بیشتر تحریم‌ها بود که فتنه گران از اربابان مستکبر خارجی خود خواستند تا ایران را تحت نفوذ و تحریم اقتصادی بیشتری قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۴۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲

حبیب آقاجری نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به خسارت‌های اقتصادی که توسط فتنه گران 88علیه نظام و مردم اعمال شد اظهار داشت: خسارت‌های اقتصادی فراوانی در رابطه با فتنه 88 به نظام جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان  نظام تحمیل شد. دشمنان خارجی مثل آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای غربی هدایت‌کنندگان اصلی فتنه 88 بودند و در داخل هم افرادی را به عنوان سران فتنه گمارده بودند تا بتوانند میزان بیشتری خسارت مالی به مردم ولایتمدار تحمیل کنند .

وی با بیان اینکه پس از جریان فتنه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه کشورمان شدت بیشتری گرفت افزود: خسارت‌های فتنه 88 به چند بخش تقسیم می‌شود یکی مربوط به اعمال فشار بیشتر تحریم‌ها بود که فتنه گران از اربابان مستکبر خارجی خود خواستند تا ایران را تحت نفوذ و تحریم اقتصادی بیشتری قرار دهند.  به قول خود آنهایی که در راس استکبار هستند مسوولین آمریکا و غرب که در راس استکبار جویی هستند خود بارها اذعان کرده‌اند که فتنه 88 در راستای این بوده است تا تحریم و فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد کنند و این فشار اقتصادی را وسیله‌ای برای کناره گیری مردم از نظام در نظر داشته اند و قصد داشتند تا تحریم‌های هوشمندانه تری را طراحی ‌کنند و خود مردم بهترین شاهدان عینی هستند و می‌دانند که فشارهای اقتصادی زیادی به ایران وارد شد.

آقاجری در ادامه بیان داشت: نوع دیگری از خسارت‌های اقتصادی تخریب بیت المال و اماکن عمومی بوده است، فتنه‌گران مکان‌های عمومی اعم از بانک‌ها را تخریب  کرده و به آتش کشیدند و بسیاری از اموال عمومی را صدمه زدند شاید بتوان گفت که مهمتر از همه اینها خسارت‌های معنوی بود؛ نیروهای بسیجی جوانان و مردم عادی را که در مکان‌های مختلف آسیب زده و تعدادی هم در فتنه 88 جان خود را از دست دادند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام که شامل منافقان، فرقه ضاله بهاییت، یا افراد ضد انقلاب بودند در خیابان‌ها علاوه بر خسارت اقتصادی که وارد کردند حرکات زشتی همچون توهین در به ساحت مقدس سالار شهیدان در روز عاشورا  و ارزش‌ها داشتند که خسارات سنگینی برای نظام به بار آورد.

آقاجری در خاتمه افزود: فتنه 88 در راستای اهداف شوم دشمنان نظام نظام توسط فتنه گران در ایران ایجاد شد و خسارات زیادی از نظر اقتصادی و معنوی به ایران وارد کرد اما آنچه حائز اهمیت است برخورد قاطعانه و شجاعانه مردم ایران بود که در 9 دی سال 88 با حضور حماسی که داشتند مشت محکم به دهان دشمنان داخلی و خارجی زدند و بار دیگر ثابت کردند که پیرو ولایت هستند و برای دفاع از انقلاب و نظام و ولایت همیشه در میدان مبارزه آماده هستند و با دشمن  برخورد محکم می‌کنند. مدیریت و راهبری رهبری معظم نقش اساسی در آگاهی مردم برای چگونگی مبارزه با فتنه گران 88 داشته  نقشه  و موجب شد تا اهداف شوم دشمنان نقش بر آب شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار