خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ غنی اسلامی در گرو تلاش حوزه و دانشگاه است

امام جمعه اهر در همایش مشترک طلاب و دانشجویان اهری، ترویج فرهنگ غنی اسلامی را در گرو تلاش همه جانبه دو نهاد مهم حوزه و دانشگاه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۵۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله جواد حاجی زاده، گفت: امروز دشمن اعتقادات و باورهای مذهبی جوانان ما را نشانه گرفته و راهکار عملی و مناسب برای مبارزه با این هجمه و جنگ نرم دشمن، تقویت مسائل معنوی و دینی با راهکارهای مناسب در بین قشر جوان است.

وی، تأکید کرد: اگر دراین راه موفق شویم به طور حتم، هجمه فرهنگی دشمن در جوانان ما بی تأثیر بوده و تحقق این امر در گرو تلاش مضاعف این دو قشر حوزه و دانشگاهی میسر خواهد بود.

وی برگزاری نشست های هم اندیشی و ارتباط مستمر بین حوزه و دانشگاه را فرصتی مناسب برای بیان دیدگاه ها و نکته نظرات برای رسیدن به هدف مشترک و بیان راهکارها عنوان و با قدرداني از این اقدام دانشگاه برای تحقق این امر، خواستار تداوم این برنامه ها در طول سال شد.

آیت الله حاجی زاده، تأکید کرد: حوزه و دانشگاه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نمی توان این نهاد مهم و تأثیرگذار را از یکدیگر جدا کرد و اهداف مهم امام خميني(ره)از پیشنهاد وحدت حوزه و دانشگاه در راستای تحقق این امر بود که امیدواریم همه ما در این خصوص تلاش كنيم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر، ادامه داد: مسئولان فرهنگی باید مطالبات رهبر فرزانه انقلاب را در حوزه فرهنگی سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهند و در تحقق این امر تلاش كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها