امام جمعه کیش:

بصیرت مردم در 9 دی انقلاب را از پیچ خطرناکی عبور داد

امام جمعه کیش با بیان اینکه بصیرت مردم در 9 دی انقلاب را از پیچ خطرناکی عبور داد گفت: این فتنه در دی ماه سال 88 از بزرگترین فتنه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۲۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به نقل از خبرگزاری رسا،حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در گفت و گو با خبرنگار ان، به بصیرت و آگاهی مردم در برخورد با فتنه 9 دی اشاره کرد و گفت: فتنه 9 دی از بزرگترین فتنه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: پیاده نظام دشمن فکر می‌کرد توانسته است به داخل نظام نفوذ کرده و کار انقلاب را تمام کند اما هوشیاری و بصیرت مردمی نقشه ای آن ها را نقش برآب کرد و میثاق دوباره مردم با آرمان های انقلاب و ولایت سبب شد که این فتنه به سرعت خاموش شود.

امام جمعه کیش اظهارکرد: در هر انتخاباتی برنده و بازنده وجود دارد. ممکن است کاندیداهای یک گروه در انتخابات رای بیاورند و کاندیداهای گروه دیگر رای نیاورند و به لحاظ سیاسی جناح بندی های مختلفی وجود داشته باشد و کرسی ها در مجلس یا ریاست جمهوری در هر دوره تغییر کند.

وی ادامه داد: پس کسانی که رای آورده اند و آن ها که رای نیاورده اند باید مطیع قوانین کشور باشند و این طبیعی است که همه افراد و جناح ها دارای یک خط فکری و اندیشه سیاسی نیستند.

حجت الاسلام علیدادی به برگزاری انتخابات در زمان حیات رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) اشاره‌ کرد و افزود: در زمان امام خمینی(ره) هم برخی به انتخابات اعتراض داشتند اما امام شجاعانه در برابر آنان ایستاد و فرمود حرف آخر را ناظران انتخابات می‌زنند.

وی تاکید کرد: در سال 88 کسانی که از مجرای قانونی تایید شده و وارد عرصه انتخابات شدند و به آن اعتراض نداشتنند چرا به مجریان انتخابات که همان افراد بودند معترض شدند؟ اگر افراد در انتخابات و قبل از آن حرف های متناقض بزنند طبیعی است که راه نفوذ دشمن باز شده، فتنه اتفاق افتاده و جامعه دچار غبار می‌ شود.

امام جمعه کیش از مردم بصیر، آگاه و انقلابی در خنثی سازی فتنه 9 دی تقدیر کرد و افزود: مردم در این مقطع حساس تاریخی با بصیرت و بینش خود کشور را از یک پیچ خطرناک عبوردادند.

حجت الاسلام علیدادی در پایان گفت:‌ انقلاب اصیل و ارزشمند اسلامی ما هر روز مورد تهدید نقشه های پلید دشمنان قرار دارد و ما باید با تمام وجود از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.
منبع: رسا
ارسال نظرات
آخرین اخبار