رئیس صنعت، معدن و تجارت گرمی:

ظرفیت های معدنی شهرستان گرمی شناسایی و بهره برداری می شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت گرمی گفت: با شناسایی و سرمایه گذاری در حوزه معدنی می توان ضمن استفاده از این ظرفیت، فرصت اشتغال هم ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۹۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، دشت مغان به عنوان نگین درخشان شمالغرب کشور یکی از نقاط مستعد برای توسعه کشاورزی و صنعتی است. این دشت محل برخورد پدیده‏هاى زمین‏ شناسى متفاوتی است و به علت موقعیت خاص مکانى شرایط مناسبى از نظر ظرفیت و تنوع ذخایر معدنى در کنار قابلیت خدادای در حوزه کشاورزی دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بهمراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان گرمی در جریان شناسایی وبازدید از منابع معدنی شهرستان گرمی با بیان اینکه وجود معادن آهک در رشته کوه های منطقه و همچنین انواع سنگ‏هاى ساختمانى از سرمایه های غنی در زمینه منابع معدنی شهرستان به شمار می رود، افزود: ما تلاش می کنیم با هماهنگی و همکاری بین ادارات با شناسایی ظرفیتهای شهرستان در حوزه معادن، که می تواند تحولی در شهرستان ایجاد کند استفاده کنیم.

کیانی با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های فراوان معدنی است که نیاز به شناسایی و بهره برداری دارد، اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری در حوزه معدن می توان ضمن استفاده از این ظرفیت، فرصت اشتغال هم ایجاد کرد.

رحیمی، رئیس بنیاد مسکن گرمی هم از تعامل و هماهنگی انجام گرفته با صنعت ومعدن و تجارت برای شناسایی و تحقیق بر روی معادن مرتبط با فعالیت های عمرانی و ساختمانی خبر داد.

وی افزود: رویکرد فعالیت های جدید بنیاد مسکن شهرستان در شناسایی و تحقیق بر روی معادن در سطح روستاهای شهرستان برای کمک به فعالیت های عمرانی روستا است.

ارسال نظرات