امام جمعه شهرستان قشم:

۹ دی روز میثاق امت با ولایت است

امام جمعه شهرستان قشم، گفت: ۹ دی ماه سالروز حماسه مردم ایران در سال ۸۸ است که ولایت پذیری ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۷۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از هرمزگان ،حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قشم در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان قشم با اشاره به حوادث فتنه ۸۸ گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ عده ای خواسته یا ناخواسته ابزاردست دشمن شدند و به صحنه آمدند اما آنهایی که ناخواسته هم وارد این بازی شدند می توانستند وقتی متوجه شدند خود را از آن فضای آلوده خارج کنند اما این کار را نکردند.

وی افزود: در مقابل فتنه سال ۸۸ موج خروشان و عاشورایی مردم به تبعیت از رهبری راه افتاد و نقطه اوج آن در ۹ دی ماه بود که مردم به دنبال ندای رهبر فرزانه انقلاب به صحنه آمدند.امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه حضور چشم گیر و باشکوه مردم در ۹ دی، روز میثاق امت با ولایت را رقم زد، گفت: هر جایی، هر کسی یا کسانی بخواهند به مقدسات، ارزش ها، خون شهدا و راه و رسم امام (ره) و ولایت فقیه تعرضی و کوچیکترین اهانتی بکنند مردم ایران بی صبرانه با جوش و خروش حضور می یابند.


امام جمعه شهرستان قشم به نقش نعمت ولی فقیه اشاره کرد و گفت : یک سخنرانی ولایت فقیه باعث شد که همه مردم به صحنه بیایند و جلوی یک فتنه بزرگ را بگیرند ، فتنه ۸۸ نقش نقش رهبری و مردم در مقابله با دشمنان را به نمایش گذاشت .

حجت الاسلام جوکار به سوم دی ماه روز ثبت احوال اشاره کرد و افزود : کار ثبت احوال ثبت وقایع حیاتی بشری همچون وفات ، ازدواج و طلاق وامورات مهم بشر است ، لذا ما از همه عزیزان درثبت احوال و هم از مردم قشم که در ثبت وقایع ها به سرعت و نظم خاص اقدام می کنند تشکر می کنیم .

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود به پنج دی ماه روز ولادت حضرت عیسی مسیح اشاره کرد و افزود : عیسی مسیح پیامبری صاحب کتاب و شریعت یکی از پیامبران اولوالعزم است که مورد احترام همه ما مسلمانان است .

وی تصریح کرد : مسیحیان و پیران عیسی مسیح اعتقاد دارند که ایشان کشته شده اند اما ما معتقد نیستیم و قرآن می فرماید نه او را به قتل رسانده اند و نه او را به سلیب کشیده اند بلکه وی به آسمان رجوع کرده و یکی از پیامبرانی است که زنده است و در زمان ظهور مولای ما منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ظاهر می شود و پیروان خود را به پیروی از دین اسلام فرا می خواند .


حجت الاسلام جوکاربا بیان اینکه برخی ازمسیحیان به اصول دین خودهم پایند نیستند ، گفت : مدعیان مسیحی با تحریف و عکس عمل کردن به دین مسیح کشور گشایی می کنند و انسان کشی و دنیا را غرق در آتش و خونریزی می کنند که این خلاف دین عیسی مسیح است

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: کاخ سفید که باید آن را کاخ سیاه بنامیم منبع و سرچشمه همه شرارت ها وفساد درعالم است ، آنها از دین حضرت عیسی هیچ بویی نبرده اند.

حجت الاسلام جوکار به تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی در روز پنج دی ماه سال ۶۳ به فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت : در آن زمانی که هواپیماربایی ها و توطئه های این چنینی زیاد می شد امام (ره) فرمان یک شاخه ای از سپاه برای حفاظت از هواپیماها و فرودگاه ها داد.

وی با بیان اینکه سپاه هرکجا حضور دارد منشع خیر، برکت و امنیت شده است ، گفت : ۳۲ سال از حضور سپاه درهواپیماها و فرودگاه ها می گذرد و با گذشت این سال ها با اینکه دشمنان سعی در ربودن هواپیماها داشته است حتی موفق نشده اند یک هواپیما از ایران به سرقت ببرند تا اینکه ابرقدرت های دنیا به سپاه هواپیمایی ایران لقب گارد آهنین داده اند.
ارسال نظرات