خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

دشمن خمینی کافراست/با راه و رسم شهدا شکست ناپذیریم

فرمانده سپاه آذرشهر در جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت شهید آیت الله غفاری و حماسه 9دی با اشاره به جمله تاریخی شهید غفاری مبنی بر اینکه دشمن خمینی کافر است، اظهار داشت: این جمله شهید غفاری نشانگر بصیرت و آگاهی ایشان بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۲۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن فتح زاده افزود: با این بصیرت و ولایت پذیری شهید نمونه بارز یک مبارز انقلابی، خستگی ناپذیر و ذوب در ولایت بود.

وی یکی از عوامل ترویج معنویت در جامعه را بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن مان دارند و وظیفه ماست که همیشه پاسدار خون آن ها باشیم.

فتح زاده شهدا را همانند چراغی خواند که نشان دهنده راه برای مردم هستند و یکی از درس های مهم شهدا برای ما امید به الطاف الهی و اتکای به توان نیروهای مومن و انقلابی بود.

فرمانده سپاه آذرشهر با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم راه و رسم شهدا به فراموشی سپرده شود بیان داشت: تا زمانی که راه و رسم شهدا در جامعه ما زنده باشد ما شکست ناپذیریم.

فتح زاده با بیان اینکه شهید غفاری به عنوان شهید شاخص استانی مطرح شده اند افزود: نام گذاری شهید غفاری به عنوان شهید شاخص استانی بهانه ای شده است تا بتوانیم این شهید بزرگوار را حداقل به هم استانی های خود معرفی کنیم.

وی گفت: بخش اصلی کنگره شهید غفاری، آیین بزرگداشتی است که با عنوان شهید غفاری، شهید بصیرت و ولایت در هشتم دی مسجد جامع آذرشهر برگزار خواهد شد و بخش های دیگری از جمله بخش های علمی و هنری نیز در آینده برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها