خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

دانشجویان برتر مسابقات قرآنی، موقعیت برجسته ای برای دانشگاه فراهم می آورند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: دانشجویان برتر مسابقات قرآنی دانشگاه، افتخار و موقعیت برجسته ای برای دانشگاه فراهم می آورند.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۰۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آقازاده اظهار کرد: پیش از انقلاب، دانشجویان بسیاری بر اساس ضرورت و احساس نیاز شدید اقدام به حفظ آیات و روایات می کردند، این امر هم برای خودسازی فردی و هم در تقابل با اندیشه های غیر دینی صورت می گرفت.

وی ادامه داد: این اقدام دانشجویان مومن، جایگاه و موقعیت بی نظیری برای دانشگاهیان فراهم آورد، تاثیر آن را می توان در پیروزی انقلاب و انقلاب فرهنگی دانشگاه ها، مشاهده کرد.

آقازاده افزود: سرمایه گذاری های کنونی نظام در عرصه زمینه های مختلف قرآنی چندین برابر پیش از انقلاب است، در چنین شرایطی باید همت دانشجویان و اساتید در جهت فهم و حفظ مفاهیم اصیل اسلامی و قران بلند باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان برتر مسابقات قرآنی دانشگاه، افتخار و موقعیت برجسته ای برای دانشگاه فراهم می آورند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر پرورش روحیه قرآنی در جمع دانشجویان گفت: به عنوان قشر دانشگاهی مدیون خون مبارک شهدایمان هستیم، شهدایی که با نیت الهی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب کوشیدند و ما نیز باید خود را به نیت های آنها نزدیک کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها