نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

لزوم تدوین و اجرا الگوی توسعه مناسب برای زنجان

با شناسایی مزیت‌ها و پتانسیل های زنجان باید الگوی توسعه مناسبی برای آن تدوین و اجرا شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۱۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره‌گیری از خِرد و عقل جمعی در تصمیم‌گیری‌ها تاکید نمود و افزود: مسائل و مشکلات استان زنجان نیازمند تدوین برنامه جامع کشوری است که برش استانی آن احصاء و با همکاری و همراهی مسئولین و مردم استان اجرا گردد.

فریدون احمدی وجود برنامه مدون در سطح کشور را نخستین گام در توسعه دانست و اظهار داشت: در صورتیکه کشور برنامه مدون و جامعی نداشته باشد توسعه استان زنجان نیز بی‌معنی خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی های جدی و برنامه توسعه جامع در کشور یادآور شد: چیزی به نام برنامهریزی در کشور وجود نداشته و اصلا اعتقادی به برنامه نیست اگر برنامهای هم مدون میشود آن برنامه واقعبینانه نیست.

احمدی خاطرنشان کرد: با شناسایی مزیت‌ها و پتانسیل های زنجان باید الگوی توسعه مناسبی برای آن تدوین و اجرا شود.

وی میزان اشتغال کشور در بخش کشاورزی را 21.2 درصد عنوان نمود و افزود: اکنون حدود 32 درصد از اشتغال کشور در بخش صنعت و 43 درصد در بخش خدمات است، درحالیکه با توجه به بحران آب کشور، باید میزان اشتغال در دو بخش صنعت و خدمات گسترش بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درخصوص فساد در بدنه اداری کشور، موضوع "فساد" را یکی از موانع اصلی توسعه در جوامع بشری دانست و گفت: باید پذیرفت که درجه فساد اداری در کشور ما نسبت به برخی کشورهای دیگر جهان حتی کشورهای غیرمسلمان بالا بوده و در رتبه‌ بدی قرار داریم که نیازمند توجه جدی است.

ارسال نظرات