نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

طرح تحول نظام سلامت موجب توجه بیشتر به مناطق محروم شده است

ارتقاء سطح سلامت جامعه و توجه بیشتر به مناطق محروم از جمله نتایج و تاثیرات اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور مي باشد.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۲۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم بهره‌برداری از پایگاه اوژانس هوایی استان زنجان با اشاره به موفق بودن طرح تحول نظام سلامت در جامعه گفت: طرح تحول نظام سلامت برگرفته از اندیشه والای مقام معظم رهبری و یادگار ماندگار وزیر بهداشت و دولت تدبیر و امید می‌باشد که تقویت روح امید و دلگرمی به نظام را برای مردم به دنبال داشته است.

آیت‌الله علی خاتمی افزود: اجرای این طرح در سطح استان، از عنایت ویژه مقام عالی استان، همراهی وزیر محترم بهداشت و تلاش مستمر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوده که امروز نیز استان زنجان را از نعمت اورژانس هوایی بهره‌مند کرد.

امام جمعه زنجان استقرار اورژانس هوایی را با توجه به دشواری‌ها و نامساعد بودن وضعیت جوی استان زنجان بویژه در ماه‌های سرد سال ضروری دانست و تصریح کرد: باید از تلاش‌های همه مسئولان بخصوص مجموعه عوامل وزارت بهداشت و درمان تقدیر شود.

آیت‌اله خاتمی در خاتمه با بیان این مطلب که خدمات طرح تحول نظام سلامت برای مردم بی‌نظیر بوده است، برای مجموعه دست اندرکاران وزارت بهداشت و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی آروزی توفیق و سلامتی کرد.

ارسال نظرات