خبرهای داغ:
در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛

قاليبافي و توليد فرش روستائیان کرمانشاهی

فرش با ویژگی‌ های شاخص اقتصادی خود و به ویژه با دارا بودن ارزش افزوده فراوان، نقش و سهمی شایان توجه در اقتصاد مقاومتی دارد.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۳۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

  به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، "مهناز بختیاروندی" از فعالان اقتصادی در حوزه قالی بافی گفت: شروع کارم در زمینه قالی بافی از سال گذشته بود، با توجه به علاقه ای که داشتم در کلاس های قالی بافی که از طرف بسیج برگزار می شد شرکت کردم و بلافاصله نسبت به خرید دار قالی و سفارش نقشه کارم را شروع کردم.
 

وی با بیان اینکه مسئولین باید تلاش کنند که فرمایش مقام معظم رهبری محقق شود، افزود: قالیبافی و تولید فرش یکی از هزاران نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است که هم اشتغالزایی خوبی دارد و هم این محصول تولیدی چنانچه با کیفیت همراه باشد قابلیت صادرات نیز دارد.


این فعال اقتصادی بیان کرد: نخ و نقشه قالی و تابلو فرش و ابزار و مواد اولیه و پرداخت فرش با ارزانترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در حقیقت تمام تلاشم بر گسترش این هنر، با کمترین هزینه است و قصد دارم با یاری خداوندکار قالی بافی را توسعه و برای دیگران نیز اشتغال زایی کنم.


بختیاروندی اظهار کرد: در این حرفه اشخاص با نقدینگی خیلی کم به اشتغال می رسند و می توانند ماهانه میانگین درآمدی خوبی هم برای خود داشته باشند که بستگی به مقدار ساعتی دارد که در روز به این کار اختصاص می دهند.

  وی افزود: امیدوارم مسئولین در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم با کمترین هزینه زمینه اشتغالزایی تعدادی از افراد جامعه را فراهم کنیم.


ارسال نظرات