‌رئيس پليس فتای لرستان

کشف ۱۰۰ درصدي جرايم فضاي مجازي در استان

پليس فتا رسيدگي به اينگونه جرايم را جزء اولويت کاري خود قرار داده و با برهم زنندگان امنيت و آرامش رواني افراد در فضاي مجازي، به طور قاطع برخورد می‌کند.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۶۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
‌به گزارش "خبرگزاری بسیج ازلرستان " سرهنگ فرهاد ابدال چگني اظهار داشت : يکي از مهم‌ترين اهداف و ماموريت‌هاي پليس فتا صيانت از ارزش‌هاي والاي اسلامي و انساني افراد جامعه، در فضاي مجازي است.

وي افزود: تامين امنيت فضاي مجازي و تبادل اطلاعات، حفظ حريم شخصي و آزادي‌هاي مشروع و مقابله با تهديدات سايبري از اهداف اصلي پليس فتا است.

رئيس پليس فتای لرستان با اشاره به اين که برخي افراد به اشتباه فضاي مجازي را محيطي امن براي انجام اعمال بي‌ضابطه خود مي‌دانند، خاطرنشان کرد: اين افراد حتي به خود اجازه مي‌دهند براي ساير کاربران در فضاي مجازي ايجاد مزاحمت کنند، غافل از اينکه پليس فتا رسيدگي به اينگونه جرايم را جزء اولويت کاري خود قرار داده و با برهم زنندگان امنيت و آرامش رواني افراد در فضاي مجازي، به طور قاطع برخورد می‌کند.

اين مقام انتظامي عنوان داشت : از ابتدای امسال تاکنون همه جرايم فضاي سايبري بصورت ۱۰۰ درصدي کشف و مجرمان به مراجع قضایي معرفي شده‌اند.

‌ابدال چگني در ادامه تصریح کرد : شهروندان با دقت، هوشياري، رعايت نکات ايمني و استفاده صحيح از فضاي مجازي از سوءاستفاده مجرمان فضاي سايبر جلو گيري کرده و به راحتي به افراد اعتماد نکنند و اطلاعات شخصي به ويژه اطلاعات مهم مانند شماره حساب، رمز دوم کارت، آدرس محل سکونت، کد ملي و … را در اختيار ديگران قرار ندهند.

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات