خبرهای داغ:
روحانی برجسته طایفه شهنوازی و استاد حوزه و دانشگاه سیستان و بلوچستان:

فتنه 88 توطئه دشمنان داخلی و خارجی برای براندازی نظام بود

مولوی عبدالستار حسین زهی گفت: عشایر همواره دوستدار انقلاب بوده و هستند و براساس فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) عشایر واقعا ذخائر انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۸۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش  سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،"مولوی عبدالستار حسین زهی زمانی شهنوازی"روحانی برجسته طایفه شهنوازی و استاد حوزه و دانشگاه  عشایر را مرزداران غیور کشور دانست، افزود: عشایر در تمام عرصه های حیاتی مشارکت داشته اند و در هر زمانی که مشکل پیش آمد، این جامعه عشایر بوده که پیش قراول در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بوده اند.

وی افزود: عشایر همواره دوستدار انقلاب بوده و هستند و براساس فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) عشایر واقعا ذخائر انقلاب هستند.

این روحانی برجسته تصریح کرد: عشایر مانند سایر اقشار جامعه، فتنه سال 88 را هدایت شده از داخل و خارج از کشور جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی می دانند و عشایر با حضور پررنگ خود در مرزها بارها و بارها آمادگی خود را جهت مقابله همه جانبه در مقابل هرگونه توطئه و نفوذ اعلام کردند.

وی بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروی از رهبری، امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آورده است، اگر تمامی اقشار جامعه می خواهند که امنیت پایدار در کشور حاکم باشد باید از تدابیر راهیانه مقام معظم رهبری تبعیت نمایند.

مولوی عبدالستار حسین زهی با اشاره به اینکه عشایر در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و نظامی و ... حضور فعال دارند، افزود: ظرفیتهای عظیمی در جامعه عشایری وجود دارد که متاسفانه در بعضی موارد کم توجهی به جامعه عشایر و ضعف در برنامه ریزی اقتصادی و فرهنگی باعث شده تا این ظرفیتها به شکوفایی قابل انتظار نرسد، در حالیکه اگر از این ظرفیتها استفاده شود، جامعه عشایر بازوی قدرتمندی برای کشور و نظام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان جامعه عشایری با حضور در همایشها و برنامه هایی که به این مناسبت برگزار می شود حضور فعال دارند و یاد و خاطره این حماسه را گرامی می دارند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: عشایر کشور در راستای حفظ انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد، همانطور که تاکنون این ادعا را بارها و بارها در عمل به اثبات رسانده اند و این استقلال را که با خون شهدا به ثمر نشسته و با خون شهدا پاسداری می شود را از جان و دل دفاع خواهند نمود و اجازه عرض اندام به دشمنان را نخواهد داد.


ارسال نظرات