پیام معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین بمناسبت اولین سالگرد شهید مدافع حرم فرمانده بسیجی گردان بیت المقدس سید مجتبی ابوالقاسمی(ره)

سرتیپ دوم پاسدار نصرت الله سیف بمناسبت اولین سالگرد شهید مدافع حرم فرمانده بسیجی گردان بیت المقدس سید مجتبی ابوالقاسمی(ره) پیامی ارسال نمودند.
کد خبر: ۸۷۹۷۹۲۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم پاسدار نصرت الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین بمناسبت اولین سالگرد شهید مدافع حرم فرمانده بسیجی گردان بیت المقدس سید مجتبی ابوالقاسمی(ره) پیامی ارسال نمودند.
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
فرمانده شهیدم سید مجتبی ابوالقاسمی
ای سید شهر دلیران دزفول! ای سید مبارزان حلب و ای سید مدیحه های شاعرانه! آری این بار برای تو من می سرایم! همانگونه که آن شاگرد برای استاد خود سرود ، به راستی شهدا بر بال کدامین ملک می نشینند که بی امان و شتابان به سوی معبود می شتابند؟ در نماز شب های عارفانه خود با خدا چه می گویند که چنین زیبا می پذیردشان؟ همراز کدام امام می شوند که زمزمه هایش دیوانه عشقشان می کند ؟ قطره های اشکشان را به پای کدامین نور می ریزند که لاله شهادت را به این سرعت بارور می کنند ؟  آب دیده و خون دل را در کدامین بازار می فروشند که چنین نقد ، شهادت می خرند؟ در زیارت عاشورا به سالار شهیدان چه می گویند که کربلایی می شوند؟ آری فرمانده شهید، حال تو با ما سخن بگو! آری بگو که چگونه است که تو رفتی و ما را لیاقت رفتن نیست ؟ اما ! آری عاشق کجا و عاشق نما کجا ؟ یافتن کجا و بافتن کجا؟ دیدن کجا و شنیدن کجا ؟ آفرین ، آفرین بر تو و همرزمان شهیدت که با رفتنتان نشان دادید که انسان می تواند اشرف مخلوقات باشد، و اما اگر شما نبودید  به راستی ما هم میان حق و باطل در گمراهی بودیم، آری ما همه مدیون خون پاک شما شهدا هستیم و در زمانی که حجاب دنیوی کنار زده شود خائنان به خون شهدا سر افکنده و ذلیل خواهند شد . فرمانده شهیدم ای فرمانده گردان قبله ی اول (بیت المقدس) براستی که این فرماندهی زیبنده ی توست زیرا تو به عمل نشان دادی راه قدس از کجا می گذرد و چه می دانند کوته نظران که این راه چه معنا دارد اما با تو عهد می بندیم و بدان، ما و گردان تو همچون نامش حمزه سیدالشهدا(ع) ، حمزه وار این راه را ادامه خواهیم داد و حماسه بزرگت را در دفتر روزگار ثبت خواهیم کرد تا زمانی که پرچم حق را که آغشته به خون پاک تو و همرزمانت است بر بلندای مسجد الاقصی  به اهتزار در آوریم.
و شما پدر و مادر فرمانده شهید ، همان گونه که رهبرمان فرمود شما حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارید و حال که یکسال از پاییز عروج می گذرد ما نیز در دل غوغایی داریم، نام و یادش که در میان می آید، دل نیز به دو نیم تقسیم می شود ، قطعه ای مملو از غرور و افتخار به شهادت این مردان خدا که تنها زیبنده مرگشان شهادت است و قطعه ای غم دوری و فراق ، و  آری  در دل شما چه می گذرد را نمی دانم؟! اما ایمان دارم که شما در دل فقط مصائب بی بی زینب کبری (س) را مرور می کنید که این گونه برگزیده ی درگاه خداوند تبارک و تعالی می گردید، و ما نیز با چون شماهایی عهد می بندیم که راه مجتبی ها را تا ظهور حضرتش ادامه خواهیم داد ، به برکت دعای شما خانواده های شهدا ، انشالله.
سرتیپ دوم پاسدار نصرت اله سیف
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین
ارسال نظرات