در گفتگو با "خبرگزاری بسیج " :

تدابیر حکیمانه رهبری در فتنه 88 میخ آخر بر تابوت فتنه بود

مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت:نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی‌سازی فتنه 88 میخ آخر بر تابوت فتنه بود، که در این خصوص بایستی کتابها چاپ شود .
کد خبر: ۸۷۹۸۰۸۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرگرد پاسدار یونس کولیوند در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک به مناسبت روز 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت :یکی از برنامه های دشمن در 9 دی  جدایی بین ملت و ولایت با استفاده از خواص بی بصیرتی بود غافل از اینکه به وسیله همین عامل  پیوند مردم با ولایت مستحکم تر شد.
وی افزود: در واقع فتنه سال 88 نتیجه  همه فتنه‌هایی بود که از پیش از پیروزی انقلاب با هدف انحراف در مسیر رو به رشد  انقلاب اسلامی در داخل و  عرصه بین‌المللی علیه انقلاب دنبال شده بود و به  روش های مختلف فعالیت می‌کردند.

 مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت: بغض و کینه جبهه استکبار با فتنه 88 باز هم  آشکارتر  شد بطوری که خود سران استکباری به این واقعیت اشاره کردند و سناتور «مک کین»کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات سال 2008 در سال 1384 دقیقاً به «جنبش سبز» با همین نام اشاره می‌کند و می‌گوید «در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم» (سایت هادی ).

کولیوند در ادامه با استناد به فرمایشات رهبری افزود: نقش رهبر انقلاب در از بین بردن نقشه دشمن و خنثی سازی آن بسیار بی بدیل بود ایشان در یکی از خطبه های خود فرمودند: «خیال کردند ایران هم گرجستان است. یک سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی- جورج سروس- چند سال قبل از این، طبق ادعای خودش که در رسانه‌ها نقل شد، گفت من 10 میلیون دلار خرج کردم و در گرجستان انقلاب مخملی راه انداختم، حکومتی را بردم، حکومتی را آوردم، احمق‌ها خیال کردند جمهوری اسلامی ایران و این ملت عظیم هم مثل آنجاست ! ایران را با کجا مقایسه می‌کنید؟ مشکل دشمنان ما این است که هنوز هم ملت ایران را نشناخته‌اند».

کولیوند در ادامه افزود: فتنه 88 خسارات زیادی را از بعد اقتصادی متوجه کشور نمود همچنین تحریم ها را علیه ملت ایران تشدید نمود، مهمترين عاملي كه در خنثي سازي طرح شيطاني فتنه88 باعث شد تا دشمنان دروني و بيروني نظام به ايفاي نقش بپردازند، پس از امدادهای غیبی الهی که همواره یاور انقلاب و نظام اسلامی بوده، حضور مبتنی بر ایمان دینی مردم غيرتمند و هميشه در صحنه ايران اسلامي و هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بود.
وی گفت: نقش  رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در خنثی‌سازی فتنه عمیق 1388 و شکل‌گیری حماسه مردمی 9دی در واقع، میخ آخر بر تابوت فتنه بود، که در این خصوص بایستی کتابها چاپ  شود .

مسئول سیاسی سپاه کوهدشت اظهار داشت:حضور  با بصیرت و عمل انقلابی مردم با شعار های معنا دار و انقلابی در 9دی 88 حماسه بود این حماسه وحضور جنبه انتخاباتی نداشت و عملا ثابت نمود مردم ما  نسبت به زیر بار ذلت نخواهند رفت  و اجازه نمی دهند به مقدسات آنان توهین شده و دیگران از ورای مرزها برای آنان برنامه بدهند و تصمیم بگیرند.

کولیوند گفت:از جمله دستاوردهای حضور مردم با بصیرت ما در 9 دی اقتدار ملی  وتقویت نظام اسلامی بود و مهمتر از همه اینکه مردم و حكومت اسلامی  در پرتو ولايت فقيه يك حقيقت واحد هستند و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه را در نطفه خنثی می کنند.

ارسال نظرات