رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه:

حماسه ۹ دی؛ درسی برای مردم و عبرتی برای فتنه گران است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: حماسه ۹ دی درس عبرتی برای افرادی بود که بدون بصیرت با تقلید کورکورانه از افکار غلط و ناهنجار دینی و اجتماعی داشتند راه نفوذ را برای دشمن باز می کردند اما با آگاهی و بصیرت مردم ولایت مدار و انقلابی چنین اتفاقی نیفتاد .
کد خبر: ۸۷۹۸۱۲۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ محمد فولادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه،در گفتگو با خبرنگار  مروارید نیوز ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی درس بزرگی به ملت ما و ملت های انقلابی و آزادی خواه منطقه داد. درسی که برای همیشه در اذهان ملت و مردم و کشورهای انقلابی و آزادی خواه منطقه و جهان می ماند.

وی گفت: حماسه ۹ دی تجدید میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل بود که زنده نگه داشتن راه و پیام این تجدید میثاق بایستی همیشه چراغ راهی برای ما و نسل نوجوان و جوان باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه در ادامه تصریح کرد: تعداد معدودی که در فتنه سال ۸۸ از طریق پیروی از افکار منحرف اعمال قدرت های مستکبر و منفعت طلب به دنبال آشوب و هرج و مرج در کشور بودند و اغفال شده بودند نتوانستند به اهدافشان دست پیدا کنند و با درایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این عده معدود به سر جای خود نشستند و نسبت به کار خود آگاه و متنبه شدند.

حجت الاسلام فولادی در ادامه با اشاره به این مطلب که ملت آگاه و با بصیرت جمهوری اسلام همیشه پشتیبان و همراه و همگام با ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: ملت آگاه و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران تحت فرامین و اطلاعت امر از ولایت فقیه در مقاطع مختلف از شروع مبارزات بر علیه رژیم طاغوتی و هشت سال دفاع مقدس و امروز با جنگ نرم دشمن همیشه گوش به زنگ و آماده برای اطلاعت امر ولی فقیه بوده اند.

 وی در پایان گفت: حماسه ۹ دی درس عبرتی برای افرادی بود که بدون بصیرت با تقلید کورکورانه از افکار غلط و ناهنجار دینی و اجتماعی داشتند راه نفوذ را برای دشمن باز می کردند اما با آگاهی و بصیرت مردم ولایت مدار و انقلابی چنین اتفاقی نیفتاد.

 

ارسال نظرات