بازدید فرماندار شهرستان پارس آباد از پروژه های عمرانی اصلاندوز

فرماندار شهرستان پارس آباد و هیات همراه با حضور در اصلاندوز ضمن بازدید از پروژه های عمرانی از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بخش قرارگرفتند.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۰۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، "اکبر صمدی" فرماندار پارس آباد با حضور در بخش اصلاندوز از طرح مجتمع آبرسانی امام علی(ع)که توسط امور عشایری استان اردبیل در حال اجراست بازدید کرد و بر تسریع در تداوم این طرح با اختصاص اعتبار تاکید کرد.

وی در ادامه سفر به اصلاندوز با حضور در روستای بران علیا از نزدیک در جریان پروژه های مختلف این روستا از جمله طرح هادی قرار گرفت و با اهالی روستا نیز دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار فرماندار پارس آباد بر حل مشکلات و مسایل روستای بران علیا قول مساعد داد و ضمن استماع نظرات مردم در گفتگویی صمیمی، مشارکت مردم در بازگشایی معابر و همکاری در پروژه ها را خواستار شد.

صمدی در ادامه از مدرسه تازه تاسیس توحید اسمعلی کندی نیز بازدید کرد و بر ادامه احداث این مدرسه تاکید کرد.

فرماندار پارس اباد همچنین با حضور در کلاسهای درس این مدرسه با معلم و دانش آموزان آشنا شده و در جریان فعالیتهای آموزشی این کلاسها قرار گرفت.

مشکلات مربوط به ضعف ولتاژ برق، آسفالت خیابان اصلی روستا، لایروبی کانال ابرسانی، راکد ماندن احداث مدرسه توحید اسمعیلی کندی و غیره مهمترین محورهای بازدید فرماندار شهرستان بود.

وی روند اجرای طرح هادی از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها را بسیار مناسب دانست و نسبت به حل مشکلات مطرح شده از طرف مردم، قول مساعد داد.

فرماندار پارس آباد دستوراتی به شرح ذیل صادر کرد:1-اداره برق در اسرع وقت نسبت به سازماندهی خطوط برق و تقویت ولتاژ روستای برآن علیا اقدام و و تیرگذاری جهت روشنایی به گلزار شهدا را در اسرع وقت معمول دارند. 2-امور آب شهرستان نسبت به لایروبی کانال اصلی بران اقدام کند،3-فرمانداری شهرستان از طریق اداره کل نوسازی مدارس استان، تکمیل مدرسه توحید اسمعیلی کندی را تعیین تکلیف کند.3-از طریق تفاهم چهار جانبه فرمانداری، بخشداری اصلاندوز، اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن اقدامات لازم جهت تخصیص اعتبار و آسفالت ریزی خیابان اصلی روستا ی برآن علیا را معمول دارند.

براساس این گزارش، ظهر امروز بخشدار اصلاندوز و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان فرماندار پارس آباد را همراهی کردند.

ارسال نظرات