خبرهای داغ:

مشاركت مردم زمينه ساز پايداري مستمر جريان گاز

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از مردم خواستار مشارکت در مدیریت مصرف گاز برای پايداري مستمر جريان گاز طبيعي شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۹۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، ولی اله دینی افزود: با توجه به برودت هوا و شروع فصل زمستان همچنين افزايش مصرف گاز طبيعي لزوم مديريت مصرف از سوي مشتركين بسيار ضروري بوده و مديريت مصرف گاز طبيعي پايداري مستمر جريان گاز طبيعي را بهمراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه بالغ بر 37ميليون متر مكعب گاز طبيعي در سطح استان توزيع مي شود كه با توجه به برودت هوا در روز و ماه هاي آینده اين رقم از مرز 40ميليون مترمكعب خواهد گذشت .

ديني در بخشي از سخنان خود به نقش سازمان ها و ادارات در مديريت مصرف اشارهو بیان کرد: دستور العمل معاون اول رئيس جمهور و دستور وزیر نفت به كليه ادارات و سازمان ها ابلاغ شدهاميدراريم سازمان ها و ادارات تابعه در اجراي دستورالعمل مذكور اين شركت را ياري و نسبت به رعایت دمای رفاه (21-18درجه سانتیگراد)اقدام کنند.

وي افزود: بر اساس اين دستور العمل سازمان ها موظف هستند سامانه گرمايشي خود را يك ساعت پیش از ساعت پايان كاري خاموش و يك ساعت پیش ازشروع بكار روشن کنند.

وي از تشكيل گروه هاي بازرسي به منظور پايش وكنترل مصرف گاز ادارات و سازمان ها خبر داد و افزود: اين شركت بنا به مصوبه هیئت وزيران و دستور وزیر نفت با تشكيل گروهاي بازرسي نسبت به كنترل مصارف و رعايت دما رفاه سازمان ها اقدام خواهد کرد.

مديرعامل شركت گاز استان در پايان با اشاره به اينكه در حال حاضر بیش از یک میلیون و 500 هزار مشترك در سطح استان وجود دارد افزود در صورت اينكه مشتركين محترم طي شبانه روز فقط به ميزان دو متر مكعب صرفه جويي کنند به ميزان سه ميليون متر مكعب صرفه جويي خواهد داشت كه اين مهم در تامين پايدار جريان گاز مشتركين استان و همچنین دیگر استان هايي كه در انتهاي خطوط گاز قرار گرفته اند ياري خواهد كرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها