روابط عمومی ناحیه بافت:

حماسه نهم دی خواستگاه پویشی انقلابی بود

حماسه نهم دی نه از آن حیث که خروش اکثریت را به تصویر کشید ونه از آن حیث که انزجار ملت از سران فتنه را به نمایش گذاشت، بلکه از آن جهت که خواستگاه پویشی انقلابی بود،در خور تامل می باشد.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۹۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛روابط عمومی ناحیه بافت ضمن گرامیداشت حماسه9دی در بیانیه ای اورده است:حماسه نهم دی نه از آن حیث که خروش اکثریت را به تصویر کشید ونه از آن حیث که انزجار ملت از سران فتنه را به نمایش گذاشت، بلکه از آن جهت که خواستگاه پویشی انقلابی بود،در خور تامل می باشد.زیرا که این حماسه در برابر مصائب عاشورا همچوقطره ای در برابر دریا بود.اما نکته ی حائز اهمیت آن است که جهان بینی مردم ایران اسلامی،جهان بینی وایدئولوژی اسلامی می باشد وبر همین مبنا بود که در تمامی مراحل گذر از فتنه راهبرد «مدارا » را اختیار کردند.اما در این نقطه یعنی اهانت به ائمه «علیه السلام» طاقت از کف دادند وبه خروش آمدند.
اما در این راستا و برای جلوگیری از این قبیل حوادث باید با بازگشت به سنت های الهی وتبعیت از اولیای تشیع،جامعه را در مسیر واقعیت وحقانیت قرار دهیم وبا استفاده از رهنمودهای الهی وحیات بخش اولیای الهی وتبعیت از ولایت فقیه،در عین رسوا کردن اهل فتنه وحامیان آنها به مردم بصیرت دینی،فرهنگی وسیاسی داده شود تا کار بدین جا که نباید کشیده نشود.
آنچه  اکنون شاهد آن هستیم ،شرایط غبار آلود زمان انتخابات با تمام سوء استفاده ها،حمایت های کشورهای خارجی و... نتوانست کوچکترین خللی در افکار وعقاید این ملت ایجاد کند،زیرا اکنون جامعه ما به مراتب بصیرتر از گذشته است واین بصیرت جلوی رخنه اغیار را گرفته است امروزه انقلاب از یک استحکام بالا و والایی برخوردار است که با این قبیل طرح ها،نقشه ها،برنامه ریزیها وسرمایه گذاری ها به تزلزل نه افتاده ونه خواهد افتاد.
اما ملت باید هوشیار باشند.زیرا با پایان یافتن فتنه 88 به معنای پایان یافتن دسیسه های جهان خواران نیست وآنان بار دیگر در تلاش هستند تا با فتنه های عمیق تر وپیچیده تر به میدان مبارزه جنگ نرم بیایند وبه نظام ورهبر ضربه وارد کنند از این رو باید همه ملت همواره خود را آماده کنند تا در مبارزه آینده با فراست کافی واستمداد از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فریب دسیسه های آنان را نخورند.

ارسال نظرات