خبرهای داغ:

کمک های مردم خسروشهر به ارزش 120 میلیون تومان به جبهه مقاومت ارسال شد

کمک های غیرنقدی مردم خسروشهر، در حدود 3700 تخته پتو و مقداری البسه به ارزش تقریبی 120 میلیون تومان به جبهه مقاومت ارسال شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۱۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده حوزه علی بن ابی طالب(ع) سپاه امامت تبریز در حاشیه ارسال کمک های مردمی خسروشهر به جبهه مقاومت، گفت: مردم به عنوان یکی از سه ارکان مهم انقلاب اسلامی، همیشه نقش محوری خود را به نحو شایسته نشان داده اند.

وی افزود: امروز که فرزندان رشید انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها به کمک مردم مظلوم و بی دفاع سوریه رفته و با همه وجود در مقابل تکفیری ها ایستادگی می کنند، مردم ولایتمدار خسروشهر دست در دست هم داده و اقلام مورد نیاز مردم ستمدیده سوریه را جمع آوری و ارسال کردند.

یوسف بابازاده با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه، اظهار کرد: این موفقیت ها به برکت پیروی از ولایت فقیه و توسل به اهل بیت(ع) به دست آمده و قطره قطره خون شهدای مدافع حرم که در دفاع از اهل بیت(ع) ریخته می شود موجب قدرتمند تر شدن انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) می شود.

وی تاکید کرد: هرکس به نوعی برای دفاع از انقلاب اسلامی وظایفی دارد و همه باید در توان خود و هرچه که از دستش بر می آید برای حمایت از جبهه مقاومت در مقابل تکفیری های داعشی کمک کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها