تاکیدبر برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر

جشن های دهه فجر باید باشکوه و بر طبق موازین و احکام شرعی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت:دهه فجر و مناسبت ها یک ظرفیت و سرمایه بزرگ در نظام به شمار می رود که پیامدها و دستاوردی آن در سطح بین المللی منجر به اقتدار کشور و در سطح ملی موجب وحدت ملت می شود.

محمدی با بیان اینکه دهه فجر از جایگاهی ویژه برخوردار است چراکه تجلی وحدت ملت و نظام را نشان می دهد افزود:باید با برنامه ریزی های مناسب دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل برگزار شود.

وی با اشاره به حساسیت های دشمنان نسبت به نظام و جمهوری اسلامی گفت: هر چه جلوتر می رویم حساسیت دنیا نسبت به نظام بیشتر می شود و به همین دلیل جشن های دهه فجر باید باشکوه و بر طبق موازین احکام شرعی برگزار شود.

محمدی افزود:دشمنان اقدامات متعددی برای انحراف نسل جوان تدارک دیده اند که اجرای برنامه های مناسب برای نسل جوان توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست بر برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: بیان اندیشه ها و تفکرات امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر باشد.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر همراه با خلاقیت و شور و نشاط همراه با موازین اسلامی برای نسل جوان برگزار شودافزود: جایگاه ولایت، امیدافزایی و نشان دادن جلوه ها و کارآمدی نظام و دستاوردهای انقلاب در برنامه هاب دهه فجر گنجانده شود.

وی گفت: ۲۰ کمیته اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، هیات های مذهبی، کمیته ایثارگران، کمیته دانشجویی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته بانوان، کمیته فرهنگ و هنر و کمیته فضاسازی شهر برای برگزاری بهتر برنامه های دهه فجر فعالیت می کنند.

ارسال نظرات