فرمانده سپاه شهرستان اردل:

نفوذ دشمن از تهدیدهای بزرگ برای کشور است

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: به کارگیری عناصر فتنه در پست های دولتی در آینده برای نظام و انقلاب خوشایند نیست.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۴۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه اردل ضمن گرامیداشت هفته بصیرت عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 8سال جنگ تحمیلی ظاهر شد و خالق حماسه های ماندگار تاریخی گردید و در مواجهه با تهدیدات و پدیده های سیاسی امنیتی و فرهنگی به عنوان کارآمدترین ظرفیت و توان جمهوری اسلامی به دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن و خنثی سازی فتنه ها و جنگ نرم دشمنان نقش بی بدیل داشته است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، افزود: یکی از خصوصیتهای سپاه شناسایی جریانهای التقاطی انحرافی و ضد انقلاب داخلی و تهدیدات و جریان های فراملی علیه انقلاب و نظام بوده است و رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در توصیف آن می فرمایند :"در یکی از چیزهایی که سپاه توانسته است در این چند سال از اول انقلاب تا حالا تقریبا در همه موارد و بیشتر موارد آن را نشان دهد عبارت بوده است از تشخیص حق و باطل، فتنه ها را به صورت فتنه ها شناخته است و با آنها در افتاده است. جبهه حق را به صورت حق شناخته است، همیشه از آن دفاع کرده است. این درک سیاسی لازم دارد که بحمد لله تا امروز بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اردل اضافه کرد: دستورات و رهنمود های امام (ره) و رهبر انقلاب اسلامی به سپاه آموخته است راهبرد اصلی و کارآمد در مقابله با نفوذ؛ روشنگری و بصیرت افزایی است و راز موفقیت سپاه و بسیج ، ولایتمداری و فاصله نگرفتن با خط مشی ها و دستورات مقام معظم رهبری بوده است.

وی، با اشاره به آگاه سازی مجموعه سپاه و بسیج بعنوان راهبرد اصلی در مهار و مقابله با فتنه ها و روشنگری وبصیرت افزایی ، اظهار کرد: می توان اشاره کرد خصوصیت نهادی بودن سپاه و قابلیت انعطاف پذیری آن برای مواجهه با هر تهدیدسخت و نرم از رموز موفقیت این نهاد انقلابی و ارائه کارنامه درخشان در طول سه دهه گذشته و خنثی سازی جریان های نفوذ است. در این خصوص اهمیت سپاه تا آنجاست که معماربزرگ انقلاب اسلامی فرمودند: اگرسپاه نبود کشور هم نبود .

جمشیدی، افزود: هرچند فتنه سبز و دیگر فتنه های دشمنان با همه خسارات و دستاوردهای خود به اغما رفته است؛ اما این به معنای هوشیار نبودن نظام به ویژه مراکز اطلاعاتی و امنیتی نیست و می توان گفت که عدم برخورد جدی با سران فتنه و فتنه گران و بعضا به کارگیری عناصر فتنه در پست های دولتی این فتنه را به آتش زیر خاکستر تبدیل تیدیل کرده است که در آینده برای نظام و انقلاب خوشایندنیست.

وی، تأکید کرد: این کارها دشمنان را برای فتنه های بعدی در آینده امیدوار خواهد کرد؛ بنابراین همه ما باید هوشیار باشیم و با اطاعت تام و تمام از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و با بصیرت واقعی فتنه های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه اردل، یادآور شد: هم همانطور که حضرت آقا فرمودند؛ امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ است برای این کشور، بنابراین دشمن با فتنه نفوذ به میدان آمده و با حول و قوه الهی این آرزو را به گور خواهد برد.




ارسال نظرات