خبرهای داغ:

احترام ویژه به برخی ها، تنها به علت پیروی آن ها از ولایت است

فرمانده اسبق ناجا آذربایجان شرقی در نشست بصیرت افزایی بسیجیان حوزه امام محمد باقر(ع) سپاه امامت تبریز، گفت: اگر امروز ما برای برخی افراد نظام احترام ویژه قائل هستیم، تنها به علت پیروی آن ها از ولایت است.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۷۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عینی باهر با تبریک فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی و با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که «ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است»، افزود: اگر مسئولی در این نظام روزی از ولایت فاصله بگیرد دیگر آن جایگاه و احترام را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 برنامه دشمنان برای براندازی نظام بود، خاطرنشان کرد: دشمنان از اوایل انقلاب چه با جنگ داخلی، چه با ترور و ... در صدد براندازی این نظام هستند ولی کشور ما در مقابل همه توطئه های دشمن مقاوم شده است.

عینی باهر در رابطه با توجیه غلط برخی ها در رابطه با برجام و حقوق های نجومی و با یادآوری سخن مادر سه شهید که به امام خمینی(ره) گفته بود من فرزندانم را فدا کردم تا شما گریه نکنید، افزود: ملت ما ملتی است که هر زمان و هرکجا که نیاز باشد با جان و مال و همه دارایی خود در صحنه حاضر می شوند ولی متاسفانه برخی مسئولان خطا ها و اشتباهات خود را قبول نکرده و با مظلوم نمایی می خواهند اعمال خود را توجیه کنند که این کار ها در شان ملت ما نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها