خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

حماسه 9 دي تجلی روح امام حسين(ع) در نهضت امام خميني(ره) بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در جمع کارکنان این سپاه، گفت: حماسه 9 دي كه ملت بصير ايران اسلامي خلق كردند در اصل تجلي روح امام حسين(ع) در نهضت امام خميني(ره) بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۰۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور با اشاره به نقش بي بديل مردم در خلق اين حماسه، تاکید کرد: مردم كشور در حماسه نهم دی، نشان دادند كه دشمن و دشمنان داخلي و خارجي را خوب مي شناسند و برخلاف خيلي از خواص، از بصيرت بالايي برخوردار هستند.

وي با اشاره به فرمايش امام علي(ع) که اگر دیده بصیرت، کور باشد نگریستن چشم سودی نمی‌دهد، اظهار داشت: اين علت مهم براي اهميت بصيرت است كه اگر فرد بهترين امكانات و ابزار را داشته باشد ولی اگر بصيرت نداشته باشد دچار انحراف و خطا مي شود.

اين مقام مسئول تصريح كرد: در فتنه بزرگ و طراحي شده ايي كه دشمنان در سال 88 براي نابودي نظام كشيده بودند خيلي ها سكوت اختيار کرده و مردود شدند و همين جا بود كه نقش مهم بصيرت را انسان مشاهده مي كند كه در فضاي غبار آلودي كه به وجود آمده بود چگونه بتواند حق را از باطل تشخيص دهد.

حجت الاسلام نجف پور بیان داشت: اگر درايت و هوشياري بي نقص رهبري و بصيرت مردمنبود، مطمئنا دچار مشكل اساسي و جبران ناپذير مي شدیم که خسارات و آسیب های زیادی به دنبال داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها