مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرماندهان سپاه کردستان

آمریکا مظهر فتنه انگیزی در جهان/ فراموش کردن فتنه خدمت یا خیانت؟ دل خوش کردن به دشمن حماقت یا رذالت؟

سردار علیزاده گفت: دشمنی دشمنان برای خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی بر پایه دین است؛از این جهت است که ایران اسلامی باید تحریم شود و باید آماج تهاجمات رنگارنگ باشیم و از این جهت است که فتنه 88 کلید می خورد.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۱۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جمع پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا حضور در جمع پاسدارن و در استان کردستان را افتخار خواند و گفت: خدمت در کردستان انجام وظیفه در سنگرهای موثر کشور و افتخار بزرگی است.

 

وی گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تا به امروز در کردستان و تمامی جغرافیای ایران اسلامی باید سرتعظیم فرود آورد در برابر روحیه و همت بلند؛ ایثار و مجاهدتهای فرزندان این آب و خاک که موجب شده اند کشور به رغم بدخواهی های دشمنان کینه توز در جای جای میهن اسلامی همواره یکپارچه ، متحد و سربلند در راستای رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی باشد.

 

سردار علیزاده در ادامه با ذکر مقدمه ای به بحث فتنه 88 اشاه کرد و گفت: جدال حق و باطل و عرصه پیکار شر و خیر جریان داشته و دارد از سرکشی شیطان از امر خداوند گرفته تا جدال،فتنه،کشمکش، تهاجم، تروریست ها و گروهک های تکفیری جهان امروز.

 

آمریکا مظهر فتنه انگیزی و اختلاف در جهان است

 

وی یادآور شد: آمریکا بعد از فروپاشی شوروی سابق به خیال خود مدعی حاکم بلامنازع جهان،مدعی برتری در نظم نوین جهانی و مدعی اداره جامعه جهانی بود، اما امام راحل در اوایل انقلاب فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و باید گفت:آمریکا مظهر فتنه انگیزی و اختلاف در جهان امروز است و تلاش دارد بندگان خدا را از راه خدا بازدارد.

 

دشمنی دشمنان در جهت نابودی نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دین است

 

وی اذعان داشت: در جهت گیری سند امنیت ملی آمریکا ،جمهوری اسلامی ایران را دشمن ترین دشمنان خود می دانند، ایرانی که به دانش هسته ای دارد، ایرانی که با اهداف و برنامه های آمریکا در منطقه خاورمیانه(غرب آسیا) مخالف است؛ و به گفته خودشان با این ایران هم با ملتش و هم با حاکمیتش باید برخورد شود چرا که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دین اسلام را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند.

 

وی افزود: از این جهت است که ایران اسلامی باید تحریم شود و باید آماج تهاجمات رنگارنگ باشیم و از این جهت است که فتنه 88 کلید می خورد و همه دشمنان از رییس جمهور آمریکا گرفته تا یک تروریست ناچیز همچون ریگی همه برای مخالف با نظام مقدس جمهوری اسلامی و خاموش کردن چراغی که با نام دین برافروخته شده؛هم جهت می شون.

 

اقدامات سپاه رعب و وحشت در دل دشمنان نظام انداخته است

 

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: فتنه ها و دشمنی ها در جهان ؛ این جدال پیگیر بی امان ادامه دارد و شما می بینید که یک روز هم به عنوان مثال در استان کردستان قطع نشده و هم اکنون نیز نوکرانی که هم حقوق هم سلاح و هم دستورشان را از امریکا می گیرند بعضی اوقات به خود جرات می دهند در کشور اقدامات خرابکارانه انجام دهند اما سپاه استانی و شهرستانی، قرارگاه های سپاه خواب اشفته آنها را آشفته تر می سازد و اقدامات دلیرمردان سپاه جمهوری اسلامی رعب و وحشت در دل انها انداخته طوری که جسارت تعرض ندارند.

 

در مصاف با دشمن باید روحیه،انگیزه و عمل جهادی داشت

 

علیزاده به فرایند مقابله با دشمنی دشمنان اشاره و اظهار کرد: دستور کلی خداوند، اولیای دین و در عصر حاضر، دستور امام راحل و فرمانده معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، انگیزه،روحیه و عمل انقلابی است.

 

وی خاطر نشان کرد: در دوران حاضر با تکیه بر آموزه های دینی عرصه های جهادی در هر سه عرصه جهاداکبر،جهاد کبیر و جهاد صغیر تبین شده است.

فتنه 88 تلاش مذبوحانه مهاجمین جنگ نرم است

 

وی جهاد اکبر را جهاد با نفس و متعلق به عرصه زندگی خصوصی فرد در تمامی لحظات و در تمامی جغرافیای جهان عنوان کرد و افزود: جهاد کبیر از آیه 53 سوره طلاق استخراج شده و این عرصه وسیع جنگ فرهنگی،سیاسی،اقتصادی است و عرصه جهاد صغیر نیز در حوزه جهان است.

 

وی فتنه 88 را تلاش مذبوحانه مهاجمین جنگ نرم و دشمنان فرهنگی سیاسی و اقتصادی ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان از طریق فتنه88 و این جنگ تمام عیار تلاش داشتند عظمت انقلاب؛انسجام ملت و داشته های ملت جهادی و انقلابی را به تاراج ببرند.

 

سردار علیزاده مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت:فتنه 88 یک تهاجم و جنگ تمام عیار و دشمنی آشکار بود که انجام شد و در طول سالهای بعد از فتنه تلاش بر این متمرکز شد که فتنه از حافظه مردم و از یاد جوانان پاک گردد در حال عادی و کم جلوه دادن این فتنه و حماسه عظیم 9 دی هستند در صورتی که فتنه گران و اربابانشان می دانند که چه فتنه عظیمی بود و چه جنایاتی کردند.

 

وی وظیفه مدافعان انقلاب را دفاع از ارزش های انقلاب و اطلاعت از رهبری بیان کرد و گفت: اهمیت و بصیرت درباره فتنه هنوز از سخنان رهبری نرفته است و چگونه باید از حافظه ما پاک شود.

 

وی افزود: درست است که باید خطاها فراموش شود اما برخی اشتباهات دشمنان غدار در لباس خودی و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نباید به فراموشی سپرد و اکنون برخی از افراد که در لابلای دولت نفوذ کرده اند، اعلام می کنند که چرا وقت مردم گرفته شود، این چه منطقی است آیا به خواب بردن مردم و از یاد رفتن فتنه خدمت است یا خیانت؟

 

صف خادم و خائن به ملت و نظام از هم جدا شود

 

وی افزود: مردم و خادمین نظام طرفدار روشن شدن خطوط و تفکیک خادم از خائن هستند در جامعه اسلامی که همه در کنار هم حضور دارند باید صف انقلاب و ضد انقلاب خادم و خائن به ملت و نظام به درستی تفکیک و تبین شود تا دیگر فتنه و آشوبی رخ ندهد.

 

مذاکرات محل جنگ دیپلماتیک است نه محل سازش ذلیلانه

 

وی افزود: ما یقین داریم جریان بستر ساز فتنه 88 با آرمان های امام و شهیدان سازش ندارد و قطعا باید مرزها تفکیک شود و چند سالی است که رهبری دائما از نفوذ و عدم اعتماد به آمریکا سخن میگویند.

 

وی افزود: رهبری می فرماید: شما باید بدانید با دشمن مذاکره می کنید و مذاکرات شما محل جنگ دیپلماتیک است نه محل سازش ذلیلانه.

 

اعتماد به آمریکا آب در هاون کوبیدن است

 

سردار یوسفعلی زاده ادامه داد: دل خوش کردن به دشمن آیا چیزی جز آب در هاون کوبیدن است و آیا این حماقت است یا رذالت؟

به آمریکا نمی شود اعتماد کرد

 

وی بیان داشت: امروزه همه متوجه شده اند که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد زیرا اهل خیانت،ظلم،چپاول، کودک کشی و غارت کردن کشورها برای منافع خود است.

 

سردار علیزاده مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در پایان عنوان داشت: گرامیداشت حماسه بی نظیر 9 دی تببین ظلم و جنایت پدید آورندگان فتنه 88 و یک تکلیف و وظیفه دینی و انقلابی است و کسانی که به دنبال به حاشیه کشاندن و کم رنگ کردن این حماسه عظیم می باشند نه متدین هستند و نه انقلابی.

 
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات