مولوی ریگیان‌پور:

تدبیر رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: دشمنان در جریان فتنه ۸۸ اصل نظام و رهبری را نشانه گرفته بودند و به دنبال براندازی نظام و دور کردن مردم از نظام و رهبری بودند که به یاری خداوند و تدبیر رهبر انقلاب، نقشه‌های آنها نقش برآب شد
کد خبر: ۸۷۹۹۱۹۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور در گفت‌وگو باخبرگزاری بسیج ازاستان سیستان بلوچستان  اظهار داشت: فتنه 88 از سوی دشمنان جمهوری اسلامی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس طراحی شده بود و عده‌ای از داخل کشور نیز آگاهانه یا ناآگاهانه آنها را یاری کردند.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به نقش سران فتنه در آشوب‌های سال 88 تاکید کرد: سران فتنه به پیشبرد اهداف دشمنان در کشور کمک کردند و باعث شدند تا دشمنان به بهانه نقض حقوق بشر در ایران،  تحریم‌های بیشتری علیه کشور وضع کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان در جریان فتنه 88 اصل نظام و رهبری را نشانه گرفته بودند و به دنبال براندازی نظام و دورکردن مردم از نظام و رهبری بودند که به یاری خداوند و تدبیر رهبر انقلاب، نقشه‌های آنها نقش برآب شد.
مولوی ریگیان‌پور آمریکا و انگلیس را صحنه‌گردان اصلی جریان فتنه دانست و تصریح کرد: دشمنان آمریکایی و انگلیسی در جریان فتنه 88 به دنبال براندازی نظام و انقلاب بودند و برخی خواص بی‌بصیرت نیز در این مسیر با دشمنان هم قدم شدند و راه خود را از دشمنان جدا نکردند.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه با بیان اینکه رهبر انقلاب که خیرخواه حقیقی ملت هستند، با بینش و درایت راه و بیراهه را به مردم نشان دادند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، افزود: حماسه 9 دی تجلی بصیرت و آگاهی مردم بود و این بصیرت در کنار بینش وسیع و تدابیر رهبر معظم انقلاب دشمنان قسم خورده انقلاب را ناکام گذاشت.
وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران اجازه تکرار حوادث و فتنه سال 88 را به دشمنان نمی‌دهند، افزود: ملت ایران هرگز فتنه 88 را فراموش نمی‌کنند و سالروز حماسه تاریخی 9 دی را هر سال باشکوه تر از سال گذشته برگزار می‌کنند تا ضمن تجدید عهد و پیمان با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، به دشمنان نشان دهند که ملت ما بیدار است.
ارسال نظرات