به مناسبت گراميداشت حماسه 9 دی:

بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

ما جامعه مهندسین استان، این حماسه را حاصل مقاومت و ایستادگی و بصیرت مردم مومن و انقلابی در برابر توطئه استکبار جهانی دانسته و تأکید مي كنيم.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۶۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظیم بی‌نظیر تاریخی در سال ۵۷، همان روح در ماجرای ۹ دی نشان داده  شد. ( مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ۹ دی در تاريخ 21/09/1390)

حماسه 9 دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)و  رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالي) روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 به شمار می رود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت. حضور با شکوه 85 درصدی مردم ایران در انتخابات 22 خرداد 1388 که می توانست فرصتی برای تثبیت پایه های اقتدار نظام و شتاب فزاینده کشور و پیشرفت، توسعه اقتصادی و تعامل همه جانبه باشد در سایه فتنه انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج و روا داشتن ظلم و تهمت تقلب به چالش علیه استقلال، امنیت ملّی و استحکام نظام اسلامی در عرصه فراملّی تبدیل شد، به گونه ای که اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور مومنانه و توام با بصیرت و حب انقلابی مردم نبود می توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد. هشت ماه خویشتنداری ملت مسلمان در مقابل توهین به رأی 40 میلیونی انتخابات که با حمایت بی سابقه بیگانگان از اتحادیه اروپا تا کنگره و کابینه آمریکا و اسرائیل نیز همراه شده بود، منجر به جری تر شدن منافقان شد تا بدان جا که ضمن حرمت شکنی در عاشورای حسینی و حمله به عزاداران و به آتش کشیدن مساجد، اصول اساسی اعتقادی مردم ایران مورد هجمه قرار گرفت. ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی با خروش انقلابی خود در نهم دی ماه 1388 ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گري، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها داد تا بدانند در صورت کوچکترین اشاره رهبرشان، همه در دفاع از حریم مکتب ولایت فقیه به میدان خواهند آمد و با مشت های پولادین خود، دهان یاوه گویان را خرد خواهند کرد .

همانطور كه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با سیدعمار حکیم فرمودند: هیچگاه نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و فریب لبخند آنها را خورد. هرگاه این توصیه را به فراموشی سپردیم ضرر کردیم. رهبر انقلاب اسلامی در خصوص موضوع عدم اعتماد به آمریکا، به این نکته هم اشاره کردند که آنها برخلاف ادعاهای ظاهری به هیچ وجه به دنبال ریشه‌کن شدن تروریست‌های تکفیری نیستند و تلاش دارند تا بخشی از این تروریست‌ها را برای مقاصد آینده خود، حفظ کنند .

ما جامعه مهندسین استان، این حماسه را حاصل مقاومت و ایستادگی و بصیرت مردم مومن و انقلابی در برابر توطئه استکبار جهانی دانسته و تأکید مي كنيم خطر فتنه ٨٨ به مراتب بیشتر از جنگ 8 ساله بود اما بصیرت و ایمان مردم باعث عبور از آن شد. همچنين ضمن گرامیداشت این یوم‌الله عظیم، حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت مردم و همه بخش‌های نظام اسلامی را ضرورت قطعی و حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران می‌دانیم و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالي) تأکید خواهیم کرد.

والسلام علیکم و رحمة الله

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

ارسال نظرات