مقاله /

در فتنه 88 حفظ نظام جایش را به خودخواهی مدعیان داد

آقایان مدعی تخلف درانتخابات 88 حتی حاضر نشدند برای حفظ نظام اسلامی از ادعای ثابت نشده خود بگذرند
کد خبر: ۸۷۹۹۵۳۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،بدور از حق یا ناحق بودن عملکرد برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری مدعی تخلف در سال 88 ابتدا به اصل حضور واعتراض آنان در خیابنهای کشور که اسباب وحشت وزمینه سازی براندازی نظام را ایجاد کرد میپردازیم.
 امام خمینی (ره)"حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است"

حفظ وحراست از یک حکومت اسلامی از گذشته تا به حال دارای یک ویژگی خاصی بوده که همین امر سبب شده افرادی در طول تاریخ از جان شیرین ویا حق الهی خود بگذرند ولکن حکومت اسلامی بماند که به چندین مورداشاره خواهیم کرد: 
الف) سکوت 25 ساله ی امیرالمومنین وخانه نشین شدن اجباری آن حضرت بعد از رحلت نبی مکرم اسلام.ولایت امیرمومنان(ع) با اینکه امری بود که از جانب خداوند به حضرت واگذار شده بود اما مشاهده شد که ایشان برای حفظ حکومت اسلامی از حق مسلم خود گذشت این درحالیست که برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری سال 88 بااینکه درآن موقع حقشان ثابت نشده بود وهرگز نیز ثابت نشد برخلاف مواضع حضرت امرالمونین(ع) عمل نمودند وبا دعوت معترضان به خیابان ها و سردادن شعارهای (انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است) زمینه رابرای براندازی نظام اسلامی ایران محیا نموده اند.

ب)صلح اجباری امام حسن (ع)"ایشان نیز بعد از فریب خوردن سرداران سپاه خود توسط معاویه مجبور شدن برای حفظ حکومت اسلامی ولو حکومت به ظاهر اسلامی رو به صلح بامعاویه بیاورند .

پ) به شهادت رسیدن بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)درمقابل چشمان حضرت امیرالمومنین (ع )هیچگاه سبب نشد که حضرت امیر را وادار به برهم ریختن نظم ونظام اسلامی کند.

با این تفاسیر مشخص می شود که این آقایان مدعی تخلف درانتخابات 88 حتی حاضر نشدند برای حفظ نظام اسلامی از ادعای ثابت نشده خود بگذرندواقداماتی انجام دادن که میتوانست منجربه سقوط نظام اسلامی ایران شده ولکن به لطف الهی وبینش رهبر الهی وفرزانه انقلاب وحضور به موقع مردم انقلابی ایران توطئه ی آنها برملا شد ونظام اسلامی راه خودرا ادامه میدهد .

اقدامات فتنه گران 
1)ایجاد تفرقه در میان برادران مسلمان ایرانی : کسانی بودند که قبل از انتخابات در کنار هم ودر یک خانواده زندگی میکردند اما دستور تجمع در خیابان ها وایجاد درگیری ها سبب شد تامیانمومنین اختلاف بیفتد وبرادر را به جنگ وخونریزی برادر خود بکشانند این درحالی است که آیات الهی بروجود وحدت وهمدلی مسلمانان اسرار میکند(انماالمومنوناخوه)
2) تعرض به اصل ولایت فقیه که تمام قوانین کشور بر مدارآن میچرخد وبه فرموده ی امام همان ولایت رسول الله است.
چه شد چرا آقاین هیچگاه از سر دادن این شعار های ضد اسلام توسط معترضان اعلام برائت نکردند وباز هم آنان را دعوت به درگیری بیشتر در خیابانها نمودند ومعترضان را حقجویان الهی خطاب میکردند.
3) زمینه سازی برای نفوذ دشمنان اسلام وایران: این افرادی که خود را صاحب انقلاب وجنگ میدانستند از انقلاب وجنگ چه هدفی داشتند؛ آیا هدفشان جز ایجاد حکومت اسلامی وبرون راندن استعمال گران دنیا از ایران بود؟حال چه شد که در یک آن واحد تغییر موضع دادند وزمینه را برای نفوذ آمریکا وانگلیس بیشتر نمودند؟چه شد که آمریکا از اقدامات میرحسین موسوی خوشحال شد وپیروزیخودرادرچشمانوتفکرات موسوی دیدند؟این درحالی که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: 
هرگاه آمریکا ازشما راضی بود بدانید که در کارتان خللی وارد شده وآمریکا  شیطان اکبر است.

در این فتنه واقدامات فتنه گران دیدیم که آمریکا ودشمنان ایران(که دشمنی آنها بار دیگر در قضیه نافرجام برجام ثابت شد )شادمان ترین کشورهای دنیا بود وحتیدرمجلسسنای خود میلیاردها دلار را صرف شبکه های ماهواره یجهت تخریب ذهن جوانان ایران کردند .
منشا ظهور فتنه ی 88

الف) نبود ظرفیت سیاسی کافی برای اجرای سیاست های مشخص شده حکومت اسلامی امام علی (ع) فرمودند:آنکس که بر مسند سیاست نشیند باید رنجش رانیز تحمل کند .
امسال شاهد ماجرای بزرگی در تاریخ انتخابات آمریکا وپیروزی آقای ترامپ بودیم درحالی که اکثر کارشناسان خانم کلینتون را برنده انتخابات میدانستند اما برنده شدن ترامپ همه را شکه کرد به طوری که برای کسی قابل پذیرش نبود وبه خیابان ها ریختند اما نه به دستور خانم کلینتون بلکه خودشان آمدند حتی کلینتون اولین شخصی بود که پیروزی ترامپ را تبریک گفت(با اینکه خودش میگوید یقین دارم تخلف صورت گرفته) اما برای کلینتون حق شخصی خود مهم نیست بلکه واجب ترازآن ادامه سیاست های خصمانه ی آمریکاست.
ولذا مشخص میشود کسی که همچون میرحسین موسوی که تو.اناییوظرفیت ادامه دادن سیاست های اسلامی انقلاب را ندارند چگونه میتوانست سکان دار مملکت باشد .

ب) خودباختگی قبل از انتخابات آقای آخوندی نماینده میرحسین موسوی وزیر راه کنونی میگوید: اگر هزار بار صندوق های انتخابات را بشمارند باز هم آقای  احمدی نژاد پیروز است چون از اول معلوم بود که آقای احمدی نژاد برنده است وهمه ی ارگان ها حامی او بودند 
سوال؟ چرا بااینکه اینان باخت خود را ازپیشمیدانستددرانتخابات شرکت نمودند  چرا برخلاف اقدام عقلا وارد صحنه ی نامزدی انتخابات  شدند  ولذادلیلشان بی پایه واساس است.

ج) اما دلیل دیگر که به قول خود آقای آخوندی موجب ظهور فنته شد تبلیغات آقای احمدی نژاد درقبل از انتخابات است ایشان میگوید احمد نژاد در تبلیغات خود  به مردم وعده ی پول داده است!؟ این دلیل نیز جزء خنده چیزی بر لبمان جای نمیگذاردوجوابشان را سخنگوی شورای نگهبان به خوبی دادند : شما هم میتوانستید تبلیغ کنید.

نتیجه: چرا تاریخ همواره تکرار می شود :
گذر زمان بر اتفاقات و عوامل انسانی نفوذی سبب می شود که برخی از اتفاقات تاریخی که از اهمیت ویژه ی برخوردارند مورد تمسخر قرار گرفته واز برگزار نمودن آن اتفاقات جلوگیر شود لذا ما باید تلاش کنیم حماسه های همچون 9دی را پاس بداریم که تاریخ برای بار دیگر تکرار نشود.
                                    


ابوذر گراوندی
رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)


ارسال نظرات