خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه تبریز:

9 دی ایران، مدیون 8 دی تبریز است

رئیس دانشگاه تبریز، ساعاتی پیش در همایش ملی پیشگامان بصیرت این دانشگاه، با تاکید به اینکه 9 دی متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست، گفت: حماسه 9 دی ایران، مدیون 8 دی تبریز است و حماسه هشتم دی تبریز نیز مدیون عمار آذربایجان(آیت الله محسن مجتهد شبستری) است.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۱۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهار کرد: نهم دی بار دیگر نشان داد، مردم در کنار رهبری، حافظ و پاسدار خون شهدا و انقلاب اسلامی هستند.

وی با یادآوری انتخابات سال 88، تصریح کرد: این انتخابات که بیشترین مشارکت مردمی را به دنبال داشت، در حالیکه می توانست منافع زیادی برای کشور داشته باشد، با به چالش کشیدن برخی ها، عواقب زیادی را به بار آورد.

پورمحمدی بیان داشت: مایه تاسف است که برخی در این فتنه، پیاده نظام دشمن شده و با تحلیل های غلط خود سکوت کرده و با برداشت های نادرست خود به مردم توهین کردند.

وی با اشاره به برگزاری به طور میانگین بیش از یک انتخابات در کشور در طول یک سال، اذعان کرد: در هیچ جای دنیا به این اندازه مشارکت مردمی در انتخابات وجود ندارد و این مردم سالاری دینی تبدیل به قدرن نرم جمهوری اسلامی ایران شده که قابل نفوذ نیست.

رئیس دانشگاه تبریز، استقرار حکومت اسلامی را مهمترین دستاورد انقلاب عنوان و بیان کرد: دشمنان برای براندازی این نظام اسلامی، از آغاز انقلاب با طرح ریزی توطئه های مختلف در صدد ایجاد شکاف بین نظام و مردم بودند در حالی که با هر توطئه آن ها، صفوف مردم مستحکمتر وپایبندی آن ها به نظام بیشتر شده است.

وی با اشاره به قدمت دانشگاه تبریز در جریان های انقلابی، بیان داشت: دانشگاه تبریز، دانشگاهی افرادی همچون شهید باکری است که در همه زمینه ها پیشگام بوده و نقش آن در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

 

همایش پیشگامان بصیرت با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان کشوری و استانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد که در پایان این آیین با تجلیل از آیت الله محسن مجتهد شبستری از سوی سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی، از تمبر اختصاصی 8 دی 1388 تبریز رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار