بیانیه شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان بمناسبت ۹ دی

بسیج دانشجویی ضمن تبریک و تقدیر از حضور آگاهانه مردم و همه جریانات سیاسی در سال‌های متمادی از همه مسئولین دعوت می‌کند که در کنار توده‌های مردم حضور حداکثری و پرشور داشته باشند چرا که وجدان‌های بیدار همیشه قضاوت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۴۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بیانیه‌ای را در خصوص حماسه آفرینی‌های مردم در یوم الله ۹ دی در سال‌های متمادی بعد از فتنه انگیری فتنه گران و دعوت از مسئولین برای حضور حداکثری همراه با مردم در راهپیمایی روز ۹ دی صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای (مدظله): نه دی در سراسر کشور مشت محکمی بر دهان فتنه گران زد. ۸/۱۰/۸۹

سپاس خداوند حکیم را که حضور در عصری که عصر امام خوبی‌ها و حاکمیت الهی و همچنین زندگی در کنار مردم فهیم این عصر آگاهی و شعور را نصیب ما کرده است.
عصری که عرصه آزمون و ابتلاست و مگر نفرمود شهید بزرگوار دکتر چمران: که ارزش آدم‌ها به میزان دردهاییست که در راه خداوند متحمل می‌شوند، پس ناقوس‌ها بنوازید تا مرد‌ها از نامردمان باز شناخته شود.
بازهم ۹ دی یوم الله تاریخ انقلاب اسلامی از راه رسید، روزی که روز سربلندی توده ملت و رفوزره شدن خواص سیاسی و خود صاحب انگارهای انقلاب اسلامی بود.
۹ دی تجلی حضور آگاهانه و عاشقانه ملت غیور ایران در سایه مکتب عظیم عاشورا در لبیک به امام زمان و خط روشن ولایت مطلقه فقیه بود.
سال ۸۸ و روزهای پرتلاطمش هیچگاه از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد، مگر می‌شود فراموش کرد که چگونه حماسه عظیم حضور در انتخابات ۸۸ با کج اندیشی و لجاجت و البته برنامه‌های از قبل طراحی شده به کام ملت قهرمان ایران تلخ شد، فوقع ما وقع…
دشمنان قسم خوررده این نظام سالهای سال با فشار خارجی و فریب ایادی داخلی سعی در انحراف مسیر ارزشمند و میراث ماندگار امام و شهدا داشتند، تغییر استراتژی غرب و دشمنان نظام از مبارزه سخت به استحاله درونی و یارگیری از دورن نظام از سال‌ها پیش آغاز شد و تربیت نیروهایی در آبشخور اندیشه‌های لیبرال دموکراسی و شعار‌های فریبنده جهانی سازی، گفتگو با دنیا و باز بودن دروازه‌های شکوه تمدن ایران به سمت دنیا و در ‌‌نهایت خروجی «ما نمی‌توانیم» در حلقه‌هایی از جمله مجمع استراتژیک ریاست جمهوری، حلقه کیان، نشریه‌های زنجیره‌ای و… نتیجه‌اش می‌شود فتنه بزرگ ۸۸ که با هزینه‌های هنگفت مادی و معنوی غرب و کشورهای مرتجع منطقه نظام را به تعبیر مقام عظمای ولایت به لبه پرتگاه سقوط کشاند.
جای تاسف دارد که عده‌ای آگاهانه و عده‌ای از روی جهل و یا خود شیرینی سیاسی شعار رفع حصر و «واحصرا» سر می‌دهند؛ هم ملت و خود آنان نیک می‌دانند که برخوردی غیر از این عواقبی سخت برای سران فتنه در پی خواهد داشت، هرچند آنان بارهای بار در محضر ملت و حافظه تاریخی آن محاکمه شده‌اند.
تمیز میان طرفداری از فتنه و انزجار از آن نه فقط یک شعار و کاسبی سیاسی است که خط مشخص و تمیز انقلاب اسلامی از ضد انقلاب است، مگر می‌شود از کسانی که می‌خواستند نظام را به ورطه سقوط بکشانند با تعابیر خنده داری از قبیل «اما حسین هم حر را بخشید» استفاده کرد، و چه تفاوتی است میان حر و کسانی که روی همه‌ی نامردمان عالم را سفید کرده‌اند.
باید یاد آور شویم که میراث فتنه چیزی جز دهن کجی به ارزش‌های اسلام و انقلاب آنگونه که در روز عاشورا رقم خورد نیست و نخواهد بود و مگر خورده پیاده نظام‌های فتنه مثل اکبر گنجی ‌‌نهایت دلسوزییشان برای مردم و نظام را در نامه‌ی حقیرانه اخیرشان به ترامپ مبنی به حمله مسلحانه به ایران نشان ندادند.
جامعه دانشگاهی معتقد است که موضع گیری نسبت به ۹ دی و فتنه ۸۸، سنجه افتراق بین انقلاب و ضد انقلاب می‌باشد چراکه فتنه ۸۸ مصداق عینی مبارزه با انقلاب و همه ارزش‌های آن و نه دی تجلی حضور آگاهانه همه جریان‌های سیاسی دوستدار انقلاب و نظام بوده است.
بسیج دانشجویی ضمن تبریک و تقدیر از حضور آگاهانه مردم و همه جریانات سیاسی در سال‌های متمادی از همه مسئولین دعوت می‌کند که در کنار توده‌های مردم حضور حداکثری و پرشور داشته باشند چرا که وجدان‌های بیدار همیشه قضاوت خواهند کرد.
باشد که همه ما و شما در پیشگاه خداوند از آزمون‌های پیش رو سربلند بیرون بیاییم.

و العاقبه للمتقین

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظرات