نیاز سنجی آموزش در واحد های صنعتی در دستور کار

نیاز سنجی آموزش در واحد های صنتی در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنتی ایران است.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۶۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه آموزش از رکن های اساسی برای افزایش بهره وری در شهرک های صنعتی است گفت:در این راستا هزینه آموزش 160 هزار نفر را امسال پرداخت خواهیم کرد.
غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه نیاز سنجی آموزشی باید در واحد های صنعتی در همه استانهای کشور انجام گیرد افزود: ارائه آموزش های لازم در بخش صنعت یک استان نیازمند تحول در فنی و حرفه ای است و تا زمانی که این تحول رخ ندهد کسب و کار اتفاق نمی افتد.
وی با اشاره به اینکه این سازمان تا 30 میلیون تومان به منظور حمایت از کنسرسیوم ها پرداخت می کند گفت: تاکنون حدود 6 کنسرسیوم در کشور صادراتی شده است.
سلیمانی همچنین به شناسایی مرکز تجاری در کشور عمان و دو دفتر در کشور روسیه برای خشکبار اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای  حمایت از تجارت خارجی انجام گرفته است.
معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی حمایت از متقاضیان سرمایه گذاری در بخش گیاهان دارویی را از دیگر برنامه های دولت عنوان کرد و افزود: 31 کارخانه گیاهان دارویی تاکنون در کشور راه اندازی شده است و به سایر سرمایه گذارانی که تمایل فعالیت در این حوزه را داشته باشند، تسهیلات ارزان قیمت ارائه می شود.
ارسال نظرات