امام جمعه شهر هیدوچ گفت:

حماسه ی ۹ دی باعث استحکام بیشتر پیوند میان مردم و ولایت فقیه شد

امام جمعه شهر هیدوچ گفت: حماسه ۹دی برای همه ی ملت، از اقوام و مذاهب مختلف در ایران یک روز جاودان و با اهمیت است
کد خبر: ۸۷۹۹۸۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، مولوی ملازهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حماسه ۹دی برای همه ی ملت، از اقوام و مذاهب مختلف در ایران یک روز جاودان و با اهمیت است.
وی افزود: استکبار جهانی و فتنه گران قصد ضربه زدن به نظام را داشتند که مردم پس از مشاهده این جریانات خود برای دفاع از اسلام و انقلاب به صحنه آمدند و فتنه را ریشه کن و نشان دادند که نظام همچنان با قدرت باقی است.
مولوی ملازهی اظهار داشت:  مردم با حماسه تاریخی ۹ دی دشمنان نظام را ناامید و راهپیمایی ۹ دی موجب استحکام پیوند میان مردم و ولایت فقیه شد.
وی اذعان داشت: روز ۹ دی در تاریخ جمهوری اسلامی روز مهمی است، مردم باید با گرامیداشت این روز، تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا فتنه‌ ای مانند فتنه ی سال ۸۸ در کشور رخ ندهد.
امام جمعه شهر هیدوچ با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت ملی ادامه داد: وحدت در کشور اسلامی ما که هم اکنون دارای امنیت بسیار خوبی در میان کشورهای اسلامی منطقه است یکی از نیازهای مهم برای مقابله با دشمنان و حفظ آرامش و امنیت است.
مولوی ملازهی با اشاره به اینکه ۹ دی متعلق به همه ملت ایران است، گفت: مردم در ۹ دی ماه با توکل به خدا، قرآن و با پیروی از سخنان ارزنده ی رهبر معظم انقلاب و حفظ و تقویت بصیرت، ایمان و اتحاد در جامعه، توطئه ها و فتنه های دشمنان، چه در داخل و خارج از کشور را خنثی کنند و با حفظ وحدت خود اجازه نفوذ به هیچ فتنه گری را ندهند
ارسال نظرات