برنامه‌های سراسری یوم الله ۹ دی سازمان بسیج جامعه پزشکی اعلام شد

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی، برنامه‌های سراسری یوم الله ۹ دی این سازمان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷



نسخه مناسب چاپ

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، حمید سپهری، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: ۹ دی، یک روز حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که از یک جهت اتفاق دردناک و از جهتی دیگر باعث خرسندی و خوشحالی به خاطر حضور مردمی بود که با ارزش‌های دینی، بیعت کردند.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی، افزود: ۹ دی و فتنه ۸۸ که برگرفته از اعتراضات ناحقی بود که در آن زمان صورت گرفت؛ در واقع، دشمن در بیرون مرزها و مزدورانی که در داخل کشور، منتظر سرفصل‌ها و راهبردهایی تعیین شده آنها بودند، این فتنه را برپا کردند.

 

وی گفت: متاسفانه در دو جبهه داخل و خارج، تمام معاندین و کسانی که به هر طریقی با اصل اسلام، انقلاب و نظام جمهوری مشکل داشتند در یک جبهه واحد قرار گرفتند و تمام هم و غم خود را گذاشتند که کار را از ریشه تمام کنند و آنقدر پیش رفتند که ارزشهای دینی را مستقیما هدف قرار دادند؛ نمونه بارز آن، روز عاشورا و تاسوعا بود که پرچم های امام حسین(ع) را آتش زدند و مستقیما شعارهایی دادند که کاملا منافات با ارزشهای دینی، انقلابی و اسلامی، داشت بنابراین برای مردم روشن شد که ریشه این هدایت، حرکتی کاملا دشمنانه و اهریمنی بود.

 

سپهری، خاطرنشان کرد: مردم بابصیرت و آگاه ما با هر سلیقه‌ای که داشتند، در لایه‌های مختلف اجتماعی متوجه شدند که کار به نقطه‌ای رسیده که صرفا بحث ریاست جمهوری مطرح نیست؛ لذا مردم با تشخیص درست و در موعد مقرر و با حضور میلیونی در اقصی نقاط کشور، این روز تاریخی را به جا گذاشتند.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی، ادامه داد: متاسفانه پیامدهای فتنه و اغتشاشات سال ۸۸، خسارات جبران ناپذیری را بر پیکره کشور وارد آورد و به دشمن مجال داد که خودنمایی کند و تحریم‌های ظالمانه را تشدید کند و در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور، نفوذ خود را گسترده تر کند؛ اما به هرحال، مردم با ریشه های انقلابی، تاریخی و مکتبی که داشتند، توانستند این جریان را کشف کنند و با بصیرت وآگاهی مقابله کنند تا بتوانیم از آن روزهای سخت با یک حماسه عبور کنیم.

 

وی در پایان، برنامه‌های سراسری یوم الله ۹ دی سازمان بسیج جامعه پزشکی را اینچنین بیان کرد:

 

۱_ برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع فتنه و ۹ دی

۲_ فضاسازی مراکز سلامت و کانون‌های تابعه با موضوع ۹ دی

۳_ تهیه محتوا با موضوع ۹ دی برای بروزرسانی و فعال کردن سایت های بسیج جامعه پزشکی و حوزه سلامت استان

۴_ تشکیل حلقه‌های صالحین با هدف تبیین و تحلیل فتنه و حماسه ۹ دی با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظلله العالی)

۵_ برگزاری نمایشگاه با استفاده از پوسترهای نمایشگاهی در مراکز سلامت

ارسال نظرات