مسئول سازمان بسیج کارکنان دولت استان گیلان:

فتنه سال 88 در بستر جنگ نرم دشمنان شکل گرفت

مسئول سازمان بسیج کارکنان دولت استان گیلان با تاکید بر اینکه فتنه سال 88 در بستر جنگ نرم دشمنان شکل گرفت افزود: این فتنه در غالب انقلاب های مخملی و رنگین که در برخی کشورها پیاده شده بود از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری برنامه ریزی شده بود اما با حضور به موقع مردم فتنه دشمنان خنثی شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حسن حبیبی در همایش بصیرت، ولایتمداری، در پرتو انتظار که در سالن بانک صادرات استان گیلان برگزار شد با اشاره به حماسه ماندگار هشتم و نهم دی ماه ملت ایران اظهار کرد: حضور میلیونی و در صحنه مردم در هشتم و نهم دی ماه 88 کشور را از خطرات دشمن مصون و بیمه کرد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه سال 88 در بستر جنگ نرم دشمنان شکل گرفت افزود: این فتنه در غالب انقلاب های مخملی و رنگین که در برخی کشورها پیاده شده بود از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری برنامه ریزی شده بود اما با حضور به موقع مردم فتنه دشمنان خنثی شد.

مسئول سازمان بسیج کارکنان دولت استان گیلان با بیان اینکه در فتنه 88 کشور 9 ماه درگیر ناآرامی و اغتشاش بود تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شرایط سخت فتنه 88 کشور را به لبه پرتگاه برده بود که علی رغم تمام برنامه ریزی های دشمنان با بصیرت ملت ایران این توطئه ها نابود شد.

حبیبی با تاکید بر اینکه با بصیرت باید در همه زمینه ها و آگاهی کافی وارد شویم یادآور شد: دشمن دیروز، با فتنه سیاسی وارد صحنه شده است.

وی ایمان و باورهای اعتقادی، رهبری و بصیرت و آگاهی مردم را از محورهای موفقیت ملت ایران در فتنه 88 عنوان کرد.

ارسال نظرات