خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی:

9 دی‌ماه متعلق به مردم بصیر و دشمن‌شناس است/ کسانی که با منافع شخصی به قرآن و اهل‌بیت(ع) متمسک شده‌اند همان اهل‌فتنه هستند

کد خبر: ۸۸۰۰۱۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هرکسی به‌خاطر منافع شخصی خود به قرآن و اهل‌بیت(ع) تمسک جوید جزو یاران فتنه است، گفت: نهم دی‌ماه روزی است که در آن مردم اوج بصیرت و دشمن‌شناسی خود را نمایش داده و ماهیت واقعی انقلاب‌اسلامی ایران را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم‌دی‌ماه که با حضور پرشور مردم شهرستان نقده برگزار شد، اظهار داشت: استمرار راه شهداء از جمله پیام های ۹دی سال ۸۸ بود که همه اقشار مردم روی آن تاکید دارند.

وی افزود: کسانی‌که به خاطر منافعی به قرآن و عترت چنگ زده‌اند اهل‌فتنه هستند. انقلاب اسلامی دارای ماهیتی است که بر اساس آن به پیروزی رسید و همه مردم باید از این ماهیت حمایت کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، بیان داشت: واقعیت انقلاب اسلامی باعث شده دشمن با روش‌هایی مثل تحریم، ترور و تهاجم فرهنگی در کمین آن بنشیند. ولی سپری‌شدن 3 دهه از عمر نورانی انقلاب‌اسلامی نشان داده که مردم‌سالاری دینی در حال اجرا است و مردم در هر شرایطی تابع و حامی این انقلاب و نظام‌اسلامی خواهند بود.

وی، تشکیل ستاد صیانت از آراء مردم را کلید شروع فتنه دانست و تاکید کرد: این کمیته با دستان آلوده غرب‌نشینان و با همکاری دوستان آن‌ها در داخل کشور تشکیل شد و در برابر تذکرات رهبری نیز اقدامات خود را ادامه دادند تا در پایان شکست خود را نیز تجربه کردند.

سردار خرّم، ادامه داد: فتنه در ظاهر حق است اما از آن استفاده سوء می‌شود، کسانی‌که می‌گفتند خواهان دفاع از رای مردم هستند یاران فتنه بودند که امر حق را به‌نفع خود خواسته بودند.

وی، بی‌توجهی به تذکرات رهبری را عامل اصلی ایستادگی مردم در برابر فتنه‌گران دانست و گفت: اینکه در برابر خواسته رهبری مبنی بر اینکه اعتراضات از طریق قانونی ارائه شود ایستادگی کنند، اولین عاملی بود که مردم را جریحه‌دار کرد و در ادامه نیز اتفاقات روزهای مختلف و هجوم به نمادهای عاشورایی باعث خروش مردم در روز نهم دی بود.

وی، با اشاره به اینکه سران فتنه دنبال حکومتی بودند که مردم در سال ۵۷ آن را زیر پا له کردند، ابراز داشت: چقدر دردآور بود در حالی‌که مردم راه‌شان را از آن‌ها جدا کرده بودند در روز قدس شعارهای نامبارکی سر دادند. از جمله نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، استقلال آزادی جمهوری ایرانی.

وی تاکید کرد: ۹دی را کسی نمی‌تواند مصادره کند چون بر محور ولایت و برائت از فتنه بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در ادامه خاطرنشان کرد: نگارش نامه به آمریکا و اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران‌اسلامی و نیز جلوگیری از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای از سوی یاران فتنه انجام می‌شود و نشان‌دهنده این امر است که فتنه‌گران همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

وی، با اشاره به وجود مشکلاتی نظیر بیکاری در کشور، تصریح کرد: با تمام این مشکلات بازهم انقلاب‌اسلامی ایران نمونه‌ای از انقلاب‌های پیروز و موفق جهان است چراکه در این کشور شیعه و سنی و دیگر مذاهب و اقوام در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.

سردار خرم، اذعان داشت: در همین شهرستان نقده در دوران پس از انقلاب‌اسلامی حوادث و تهدیدهایی رخ داده که شیعه و سنی و دیگر اقوام در کار یکدیگر توانسته‌اند بر آن‌ها غلبه کنند.

وی، با اشاره به وضعیت جهان اسلام و کشورهای منطقه، بیان داشت: امروز انصارالله یمن، حزب الله لبنان از اضلاع تعیین کننده در کشورشان هستند، ما میخواهیم در فلسطین هم اینگونه باشد و حتی تمامیت ارضی عراق و سوریه حفظ شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود خطاب به نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی، گفت: امروز به همه مسئولان و نمایندگان مجلس می‌گوییم باید به ۹ دی به عنوان برگی از عظمت ملت ایران نگاه کنند و اگر مسئولان یا نمایندگان مجلس در گرامیداشت این روز شرکت نکنند مردم آن‌ها را بیرون می‌اندازند.

ارسال نظرات