9 دی تجدید بیعت با ولایت پاسداری از انقلاب اسلامی

مردم مازندران همگام با مردم 8 استان دیگر به راهپیمایی علیه فتنه‌گران و حمایت از ولی فقیه پرداختند و در حماسه نهم دی همراه با مردم سراسر کشور با اسلام، شهدا و انقلاب و رهبر معظم تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۲۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ستاد بزرگداشت 9دی، 100 برنامه شاخص را در شهرستان‌ها با عنوان هفته بصیرت، میثاق امت با ولایت، مساجد هر شهرستان با عنوان تجدید میثاق ملت با امام حسین(ع)، پایگاه‌های بسیج با عنوان پایداری بر ارزش‌های انقلاب و وحدت و همدلی اجرا می‌کند.
 
عماد محمودی در همایش استانی حماسه نهم دی در مجتمع اهل بیت ساری اظهار داشت: 9 دی روز پیروزی ملت ایران بر فتنه آمریکایی بود که نشان دادند پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب، مردم همچنان پایبند به ارزش‌ها هستند و به ارزش‌های اسلام و انقلاب لبیک می‌گویند.

وی افزود: مردم مازندران همگام با مردم 8 استان دیگر به راهپیمایی علیه فتنه‌گران و حمایت از ولی فقیه پرداختند و در حماسه نهم دی همراه با مردم سراسر کشور با اسلام، شهدا و انقلاب و رهبر معظم تجدید بیعت کردند.

محمودی تصریح کرد: این مردم از کشاورز، کارگر، روحانی، دانشجو و دانش‌آموز با هوشیاری و بصیرت به ندای رهبر لبیک گفتند و توطئه فتنه‌گران را خاموش کردند.

محمودی بیان کرد: نشست‌های تخصصی در سطح دانشگاه‌ها، بسیج طلاب، بسیج اساتید، میزگرد تحلیلی، نهضت روشنگری، نشست در بقاع متبرکه و هیئت‌های مذهبی از برنامه‌های هفته بصیرت در استان مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها