9دی توطئه دشمن را نقش بر آب کرد

کد خبر: ۸۸۰۰۱۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

مجمع عالی بسیج رودبار به مناسبت ۹ دی با صدور بیانیه ای آورده است: 9دی توطئه دشمن در فتنه ۸۸ را نقش بر آب کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، مجمع عالی بسیج شهرستان رودبار به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی بیانیه ای صادر نمود که متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

تاریخ ۳۷ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت جوانمردان این خطه، از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای)مدظله العالی) ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه ۹ دی سال ۸۸ نقش برآب شد. این حادثه عظیم و فراموش ناشدنی در حالی شکل گرفت که فتنه گران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس تلاش می کردند تا فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود، مردم را نسبت به انقلاب ناامید سازند. آنان از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی(ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است، ظلم و ستم و فتنه گری را تحمل نمی کند و با همان روح عاشورایی به خروش می آید و حماسه های عظیم خلق می کند.

پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزشهای دینی، به ویژه عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده خواهان، پیروی از راه امام(ره) و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

آری ۹ دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمانهای الهی انقلاب را متجلی ساخت.

مجمع عالی بسیج شهرستان رودبار، در سالگرد واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم الله ۹دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزشهای دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پرشور  و ولایی این سرزمین از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب مباهات می کنیم.

ارسال نظرات