مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لاهیجان:

حضور همیشه در صحنه ملت ایران عامل بقای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لاهیجان سه عامل برای تشکیل انقلاب اسلامی را ایمان به خدا، رهبری رهبر الهی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران دانست و گفت: برای بقای انقلاب هم این سه عامل لازم و بایسته است و بیشترین نگرانی پشت نمودن مردم به مسئولین است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین رهنورد در نشست بصیرت افزایی بمناسبت حماسه نهم دی که از سوی سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال است و آمال و آرزوی همه پیغمبران که با انقلاب اسلامی تحقق پیدا نمود.

وی با بیان اینکه خداوند فرمودند «ای کسانی که ایمان آوردید اگرخطای انجام شود ریزش اتفاق می افتد» گفت: ریزش و رویش در اسلام وجود دارد و همیشه یک عده کنار کشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لاهیجان با بیان اینکه جنگ روانی نباید اثر داشته باشد تصریح کرد: همه انقلابی ها و حزب الهی باید احساس خطر کنند و باید برای تربیت طلبه ها و دانشجویان احساس خطر کنیم.

حجت الاسلام رهنورد سه عامل برای تشکیل انقلاب اسلامی را ایمان به خدا، رهبری رهبر الهی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران دانست و گفت: برای بقای انقلاب هم این سه عامل لازم و بایسته است و بیشترین نگرانی پشت نمودن مردم به مسئولین است.

ارسال نظرات