استاد حوزه علمیه ؛

فتنه 88 به ما آموخت که اطاعت وتبعیت از رهبری برای حفظ نظام جمهوری اسلامی لازم است

حجت الالسام عبدوس گفت: فتنه 88 به ما آموخت که اطاعت وتبعیت از رهبری برای حفظ نظام جمهوری اسلامی لازم است وباید همواره همپای ولایت بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۷۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام عبدوس استاد حوزه و دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان ساوجبلاغ در مصلی امام خمینی (ره) شهر هشتگرد برگزار شد.

فتنه 88 به ما آموخت که اطاعت وتبعیت از رهبری برای حفظ نظام جمهوری اسلامی لازم است

حجت الاسلام محمدتقی عبدوس استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه صدام، منافقین و دموکرات بزرگترین خطر تهدید کننده جمهوری اسلامی نبوده و نیستند، گفت: فتنه سال 88 بزرگترین خطری بود که از سر جمهوری اسلامی رفع شد.

وی افزود: این فتنه طراحی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود که به لطف خدا و با هوشیاری و حضور مردم و بصیرت و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب خاموش شد.

عبدوس با بیان اینکه 9 دی یک حرکت دینی، انقلابی، مردمی و ولایی در مقابل فتنه 88 بود که به شکرانه آن باید همه ساله این روز را گرامی بداریم، اضافه کرد: بر این اساس باید برنامه های مختلفی در روز 9 دی صورت گیرد و این روز یادآوری شود تا مردم به رشد و آگاهی برسند.

این استاد حوزه علمیه گفت: فتنه 88 درس های مختلف به ما آموخت، نخست اینکه نباید فریب اسامی و شخصیت و سابقه افراد را بخوریم و گرفتار شویم، ما باید به این نکته توجه کنیم که دشمن در کمین نشسته و نباید گرفتار توطئه آنان شویم.

وی تصریح کرد: وقتی توطئه ای را آغاز می کنید و کبریت اول را می زنید، ادامه این جریان وآتش دیگر با شما نیست و اگر توهینی به ائمه شود و اتفاقاتی در پی آن بیافتد، نمی توان گفت که قصد آن نبوده چرا که آغاز کننده شخص اول بوده است و تمامی اتفاقات گریبان او را خواهد گرفت.

حجت الاسلام عبدوس در پایان خاطر نشان کرد : فتنه 88 به ما آموخت که اطاعت وتبعیت از رهبری برای حفظ نظام جمهوری اسلامی لازم است وباید همواره همپای ولایت بود.

گ فتنی است ؛در این مراسم که اقشار مختلف مردم برای گرامیداشت حماسه آفرینی ملت ایران در نهم دی سال 88 در مصلای امام خمینی(ره) شهر هشتگرد تجمع کرده بودند، میثاق خود را با ولایت اعلام کرده و بار دیگر بر دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی تأکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها