خبرهای داغ:

جمع آوری بیش از 6 میلیارد ريال کمک نقدی برای پشتیبانی از مدافعان حرم در آذربایجان شرقی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بازدید از کمک های جمع آوری شده مردمی برای جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در مراغه، با اشاره به جمع آوری 6 میلیارد و 70 میلیون ريال کمک های نقدی توسط ستادهای پشتیبانی مدافعان حرم در آذربایجان شرقی، گفت: این میزان کمک مالی از ابتدای آبان ماه تاکنون جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۴۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

 حجت الاسلام حسن کاملی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: مردم خیر و همیشه در صحنه این استان، این کمک های نقدی و غیرنقدی را برای کمک به آوارگان سوری و مدافعان حرم جمع آوری کرده اند.

وی ادامه داد: تاکنون علاوه بر کمک های نقدی، کمک های غیرنقدی از جمله پتو، لباس گرم، پوشاک و مواد غذایی توسط مردم شهرهای مختلف استان برای ارسال به سوریه و جبهه مقاومت جمع آوری شده است.

حجت الاسلام کاملی فر اظهار کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان های پیشرو در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای پشتیبانی از مدافعان حرم و جبهه مقاومت در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار آذربایجان شرقی با حمایت از جبهه مقاومت نشان دادند که از دستاوردها و اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی و مردم مظلوم سوریه حمایت می کنند.

مسئول اجرائی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه نیز در این بازدید، گفت: از ابتدای سال تاکنون سه میلیارد ريال کمک نقدی و غیر نقدی شامل یک میلیارد و 800 میلیون ريال کمک نقدی توسط مردم خیر این شهرستان جمع آوری شده است.

احمد پشتوار بیان داشت: هم اکنون نیز کمک های غیرنقدی مردم مراغه توسط ایستگاه های مردمی، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در حال جمع آوری برای ارسال به سوریه و مدافعان حرم و نیز مردم مظلوم سوریه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها