رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

راهی که 9دی مشخص کرد به پایان نمی رسد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه بیشتر افرادی که به دعوت سران فتنه به میدان ولی عصر رفته بودند، همان هایی بودند که در روز 9 دی درتهران به صحنه آمدند، گفت: روز 9 دی به پایان رسید اما راهی را که مشخص کرده است به پایان نمی رسد.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ سید رضا علوی روزان شامگاه امروز دربازگشایی نمایشگاه حماسه آفرینان 8 دی ورونمایی ازکلیپ وارثان 8 دی در ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اظهارکرد: 8 دی و 9 دی نماد همه دشمن شناسی ها و روشنگری های ماست.

وی با تصریح براینکه از اولین کسانی که با بصیرت رفتارکردند، امام(ره) است، اعلام کرد: امام ویاران ایشان، بصیرت خود را درمقطع انقلاب نشان دادند و ازاولین کسانی که درراه بصیرت قدم گذاشتند و به شهادت رسیدند شهدای ذهاب رشت بودند و  میدان شهرداری نیز به نام شهدای ذهاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره بر لزوم توجه بیشتر به محتوای کلیپی که قرار است منتشر شود افزود: روز 9 دی  به پایان رسید اما راهی را که مشخص کرده است به پایان نمی رسد.

روزان با بیان اینکه روز 8 دی به نام رشت ثبت شد و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مدال افتخار پیشتازی دربصیرت را به گیلانی ها دادند،گفت: قرآن خداوند را به عنوان اولین بصیر معرفی می کند  وبصیر کسی است که این توانایی را دارد که باطن اتفاقات را ببیند.

وی اتفاقات موصل را به دلیل عدم دشمن شناسی وبصیرت عراقی ها درمقابله با داعش عنوان واعلام کرد: رهبر انقلاب(مدظله العالی) با بصیرت کامل اتفاقاتی را که دیگران نمی بینند و فریب می خورند، می بینند.

عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به بی بصیرتی و ترس مردم عراق ازصدام وهمراهی آنان با وی درجنگ تحمیلی، خاطر نشان کرد: زمانی که آمریکایی ها صدام را بیرون کردند عراقی ها جشن گرفتند و فکر می کردند قرار است، اتفاقی درعراق بیفتد که از بی بصیرتی آنها بود و بی بصیرتی این هجم از خسارتِ سنگین را برای عراق به بار  آورد.

روزان امت،رهبری و مکتب را سه رکن انقلاب اسلامی  دانست وافزود: هر زمانی که امت با ریشه مکتبی از رهبر پیروی کرده اند، با جان ودل از انقلاب دفاع کردند.

وی به سوء استفاده فتنه گران از ایام الله و مناسبت هایی که درکشور داریم، گفت: اشتباهات طرف مقابل در دعوت از طرفدارانِ خود به میدان ولی عصر نیز، به لجاجت فتنه گران دامن زد.

عضو شورای اسلامی رشت به دعوت سران فتنه ازمردم برای تجمع اشاره و تصریح کرد: بیشتر افرادی که به دعوت سران فتنه به میدان ولی عصر آمدند، همان هایی بودند که در روز 9 دی درتهران به صحنه آمدند وبیش از 2 میلیون نفر بودند و این اتفاق صد درصد خود جوش بود.

روزان با بیان اینکه برای جمع شدن مردم در 9 دی، صدا و سیما تبلیغی نکرد و مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند، خاطرنشان کرد: 9دی تیرِ خلاص را به فتنه گران زد و 8دی، ریشه 9 دی بود و گیلانی ها در بصیرت ریشه دار هستند.

ارسال نظرات