معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

9 دی تجلی دست قدرت خدا بر روی زمین بود

معاون فرهنگی سپاه پاسداران از 9 دی به عنوان تجلی دست قدرت خدا بر روی زمین یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۷۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سردار محمدرضا نقدی که در مراسم با شکوه 9 دی در حسینیه اعظم زنجان سخنرانی می کرد، اظهار داشت: 9 دی نشان دهنده این است که اگر ملتی متکی به خدا باشد، هیچ قدرتی توانایی رویارویی با آن را ندارد.

وی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی، تصریح کرد: حماسه 9 دی یکبار دیگر نشان داد که قدرت الهی از زور همه ابرقدرت‌ها بیشتر است. در این فتنه همه قدرت‌ها پشت سر یک توطئه خطرناک و خیلی پیچیده آمدند اما در مقابل عظمت ملت ایران زمین خوردند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی تصورات از فتنه 88 این است که این فتنه درگیری دو جناح سیاسی بوده است که البته همین هم به اندازه کافی زشت است. زیرا تلاش برای به دست آوردن قدرت ملی در مقابل قدرت‌های شیطانی زشت است.

سردار نقدی در مورد فتنه 88 اظهار داشت:‌ فتنه 88 را راحت می‌توان تحلیل کرد و پیدا کردن عقبه دشمن راحت است. در همان زمان یکی از سران فتنه و گروهی از مطبوعاتی‌های طرفدارشان با جرج سوروس ملاقات داشتند. همچنین نفر دوم فتنه با پادشاه عربستان گفت‌وگو کرده بود و در مورد موسوی صحبت کردند و حتی از شاه بحرین و برخی شیخ‌نشین‌ها پول گرفتند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران اضافه کرد: بیانات سران غربی در حمایت از فتنه‌گران پشت تریبون رسمی‌شان موجود است. رئیس رژیم اطلاعات رژیم صهیونیستی گفته است موسوی و همسرش روح جدیدی به آزادی بخشیدند و تکرار می‌کنم انقلابی در ایران رخ خواهد داد. همچنین اوباما گفته بود موسوی منشأ الهام‌بخش آن دسته از هموطنان خود است که خواهان گشایش به سوی غرب هستند.

وی با تأکید بر اینکه در زمان فتنه 88 بی‌بی‌سی فارسی، VOA و فیسبوک فارسی را راه‌اندازی کردند، بیان داشت: هیچ چیزی در فتنه 88 پنهان نیست. ماجراهای بعد از فتنه نیز همان هدف را دنبال می‌کنند. مسئله ما با آمریکا مسئله سیاست‌ها نیست بلکه مسئله بود و نبود است. از نظر آمریکایی‌ها انقلاب اسلامی نباید باشد اما انقلاب اسلامی در روند تبدیل شدن به قدرت جهانی است و راه‌های سلطه آمریکا را سد کرده است.

 

ارسال نظرات