اعطا تندیس شهید علمدار به جوان انقلابی

تندیس بیستمین یادواره شهید علمدار به حاج محمود مخلص پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت، سینا فضل الله نژاد مداح انقلابی و سید دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان جوان انقلابی اعطا شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۰۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم بیستمین سالگرد شهادت جانباز، مداح و پاسدار شهید حاج سید مجتبی علمدار  با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور، خانواده شهدا، جانبازان و مسئولان ارشد استانی در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

علی سلیلی رئیس ستاد برگزاری یادواره شهید سید مجتبی علمدار با تقدیر از حضور پرشور مردم ولایی ساری برای حضور در مراسم بزرگداشت شهید علمدار، اظهار داشت: ملت ایران همواره ولایی و مدافع ارزش‌های نظام بوده و از دستاوردهای ایثار و شهادت دفاع خواهند کرد.

وی با گرامیداشت حماسه 9 دی 88، افزود: مردم شهیدپرور مازندران نیز در هشتم دی 88 با حضور در خیابان‌های استان در تبعیت از ولایت فقیه با فتنه گران مقابله کردند.

رئیس ستاد برگزاری یادواره شهید سید مجتبی علمدار با بیان اینکه حماسه مردم در 9دی سبب ماندگاری و تثبیت پایه‌های انقلاب شد، تصریح کرد: تجلیل این حماسه بی بدیل انقلاب از اوصاف مومنان است و این روز بزرگ سبب شد تا دشمنان دیگر جرات نفوذ و تخطئه را به خود در جامعه اسلامی نکنند.

وی یادآور شد: مردم در 9 دی کاری کردند که دشمنان دیگر دنبال افکار شوم برای براندازی نظام و عدم تبعیت ملت از ولایت فقیه نیستند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تبیین خصوصیات شخصیتی شهید علمدار، اظهار داشت: این شهید والامقام تا زمان مرگ خود عاشق ارزشهای ایثار و تبعیت از ولایت بوده است.

وی با تبیین حماسه 9 دی، افزود: مسئولان باید از ولایت پذیری ملت و دفاع آنان از ارزشهای اسلامی درس بگیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری دائما موضوع فیش‌های حقوقی را به مسئولان گوشزد می‌کنند، خطاب به رئیس دولت گفت: به جای رونمایی از منشور شهروندی بهتر است پیگیر مطالبه به حق مردم در معرفی افراد حقوق نجومی بگیر باشند.

مومنی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا از دریافت حقوق‌های نجومی توسط مسئولان غضبناک هستند، افزود: بسیاری از خانواده شهدایی که چند فرزند خود را در راه اسلام فدا کردند و باید طلبکار نظام باشند در مقابل رهبری تابع بوده ولی هنوز بسیاری از مسئولان کشور، بدهکار بیانات رهبری نیستند.

در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 25 کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و شهردار ساری از خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی تجلیل شد.

همچنین با حضور مسئولان تندیس بیستمین یادواره شهید علمدار به حاج محمود مخلص پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت، سینا فضل الله نژاد مداح انقلابی و سید دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان جوان انقلابی اعطا شد.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، 10400 شهید تقدیم نظام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها