خبرهای داغ:

حماسه ۹ دی، نشانه ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود

یکی از هادیان سیاسی مراغه در همایش کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان، گفت: حماسه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود که این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا کند.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۴۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی موسوی افزود: نهم دی؛ روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز راه راست را گم نکرده و از ولایت دست بر نمی دارند.
عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه، حماسه 9 دی را نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی دانست و اظهار کرد: ملت ایران تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد با همه توان در مقابل دنیای آنهاخواهند ایستاد.
وی ادامه داد: در نهم دی مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلابشان را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آن ها را نمی خورند.
علی موسوی خاطرنشان کرد: حوادث پس از انتخابات 88 آسیب‌ها و خسارات زیادی وارد کشور کرد ولی با حضور مردم، حماسه 9 دی رقم خورد که موجب برچیده شدن بساط فتنه و فتنه گران بود.
استاد دانشگاه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود، نهم دی ماه را نشانه اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: در حالیکه بسیاری از خواص و نخبگان ادعا داشتند که اعتماد مردم به نظام از بین رفته، حضور میلیونی مردم عکس آن را به جهانیان نشان داد.
وی درادامه سخنان خود، 9 دیرا تجمع میلیونی مردم علیه خواص بی بصیرت دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم اهداف مردم برای حضور در حماسه نهم دی‌ماه را بشماریم، اعتراض به خواص بی بصیرت، جزو اهداف اصلی مردم خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها