خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

نهم دی، بقای انقلاب را رقم زد

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه با قدردانی از حضور مردم در آیین های گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: اگر در 22 بهمن اصل انقلاب اتفاق افتاده، در نهم دی نیز بقای انقلاب اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۹۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تاکید به بصیرت و آگاهی مردم در 9 دی ماه، این حضور را نشان از بصیرت و اکسیر ماندگاری عشق به انقلاب دانست.

وی با توجه به نظر برخی ها در مورد شکست حصر سران فتنه، تاکید کرد: تا فتنه‌گران اظهار ندامت نکنند این پرونده مختومه نخواهد شد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به محکوم شدن شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین از سوی شورای امنیت سازمان ملل و وتو نشدن آن از سوی امریکا، تصریح کرد: ظاهرا اختلافی بین اوباما و نتانیاهو به وجود آمده، چراکه سال گذشته نتانیاهو علیه ریاست جمهوری آمریکا صحبت کرد و ریشه آن می‌تواند همین علت باشد.

وی با اشاره به به دیدار اخیر رهبر فرزانه انقلاب با دبیرکل فلسطین، اظهار کرد: در این دیدار رهبری بار دیگر بشارت داده‌اند که رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با یادآوری آزادسازی حلب توسط جبهه مقاومت و مقایسه آن با آزادسازی خرمشهر که معادلات جنگ در آن زمان را به هم زد، خاطرنشان کرد: آزادسازی در حلب منجر خواهد شد استکبار و تروریست‌ها از بین بروند و در آینده نزدیک شاهد انقراض تروریست‌ها از منطقه عراق و سوریه و ریشه‌کنی آنها خواهیم بود.

وی با توجه به گزارش ارگان های مربوط به رسیدگی مواد مخدر و مشروبات مخدر،بیان داشت: میانگین آسیب‌های اجتماعی در کشور مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده و در حال رواج است که متاسفانه اتفاقات بسیار ناپسندی برای کشور اسلامی است.

امام جمعه تبریز با اشاره به 13 دی(سالروز ابلاغ نامه امام خمینی(ره) به میخائیل گورباچف)، افزود: در این نامه، امام راحل به تبع اجداد طاهرین که نامه‌هایی برای سلاطین وقت نوشتند ایشان نیز نامه‌ای برای رهبر شوروی سابق نوشته و دعوت به اسلام کردند و بنابه پیش بینی امام خمینی(ره)، شوروی از بین رفت.

آیت الله شبستری، خاطرنشان کرد: اخیرا نامه‌هایی که رهبر فرزانه انقلاب به جوانان کشورهای غربی نوشتند و هدایت‌شان کردند در ادامه رسالت ائمه اطهار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها