مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندر خمیر:

حماسه 9 دی ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشت

مسئول بسیج هنرمندان بندر خمیر گفت: مردم شریف ایران در 9 دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۵۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،منوچهر خرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندر خمیر، با گرامیداشت 9دی، اظهار داشت: ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، هرجا که احساس نموده است که باید با تمام توان و برای حفظ نظام در صحنه حاضر شوند، با روحیه‌ی انقلابی خویش اعلام حضور کرده است.

وی افزود: مردم شریف ایران در 9 دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند.

مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان بندر خمیر اضافه کرد: 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است، 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز شده بود.

وی تصریح کرد: 9 دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار 8 ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره‌کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد مقاومت و در نهایت آتش جسارت به خیام اباعبدالله(علیه‌السلام) در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست.

خرم در پایان یادآور شد: با حضور موج خروشان مردم، 9دی، پرچم راهنمایی دیگران و روزی متمایز شد، تنها با مرور وقایع هشت ماه فتنه انگیزی دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن‌ها در سال 88 به خوبی می‌توان به عظمت این حماسه بزرگ پی برد.

ارسال نظرات