قدردانی امام جمعه اصلاندوز از حضور پرشکوه مردم و عشایر در همایش 9 دی

امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی از حضور پرشکوه مردم و عشایر منطقه در همایش روز بصیرت 9 دی قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۲۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی بمناسبت حضور پرشکوه و با بصیرت ملت غیور ایران اسلامی در زمان فتنه 88گفت:امیدواریم بتوانیم با آگاهی و بصیرت و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت، دشمنان و توطئه های آنان را بشناسیم.

وی با بیان اینکه 9 دی باید نماد بصیرت و آگاهی باشد افزود:ملت ایران انصافا توانستند این روز بزرگ را مدیریت کرده و برگ زرینی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

امام جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه مردم و عشایر غیرتمند اصلاندوز در همایش بزرگداشت روز بصیرت و 9 دی از سپاه ناحیه عشایری به جهت برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به مردم و بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین از بیانات و روشنگری های حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل در همایش 9 دی اصلاندوز قدردانی کرد.

وی ضربه زدن به حیثیت و آبروی نظام،مخدوش کردن قانون،ایجاد شکاف در جامعه و امیدوارکردن دشمن به فتنه در کشور را که متاسفانه با نادانی و کینه توزی برخی انسانها که به اصول و مکتب امام و اسلام و پرچم حضرت امام حسین (ع) اهانت کردند از ابعاد فتنه سال 88 عنوان کرد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف آخرين رئيس جمهور شوروی سابق گفت:13 دی سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف، آخرین رئیس‌جمهور شوروی در مورد مرگ کمونیسم است. امام(ره) سقوط مارکسیسم و کمونیسم را پیش بینی و او را به حقیقت و بینش توحیدی دعوت کرد.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بهجایگاه و مراتب علمی و معنوی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اشاره کرد و گفت:حضرت امام هادی (ع) می فرمایند:اگر کسی قبر عبدالعظیم حسنی (ع)را زیارت کند گویا حسین بن علی (ع)را زیارت کرده است.

وی در پایان با اشاره به هفته ثبت احوال در کشور به گزارش رییس ثبت احوال اصلاندوز اشاره کرد و گفت:بیش از 12500 کارت هوشمند ملی از آغاز تاسیس این اداره در اصلاندوز تا کنون صادر شده است. اما متاسفانه این اداره ساختمان مجرا ندارد که از مسئولان انتظار داریم در این مورد اهتمام ورزند.

به گزارش ارس تبار، سرهنگ راسخ غفارپور فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آبادبه همراه مسئول عقیدتی سیاسی هنگ در نماز جمعه اصلاندوز حضور داشتند.

ارسال نظرات