امام جمعه بیله سوار:

هدف اصلاح طلبان در فتنه ۸۸، پروژه فشار از پایین و چانه زنی در بالا بود

امام جمعه بیله سوار گفت: در فتنه ۸۸ سعی و تلاش اصلاح طلبان، اجرای پروژه فشار از پایین و چانه زنی از بالا بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۴۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نمازجمعه بیله سوار گفت: در فتنه ۸۸ اصلاح طلبان، مردم را به حضور در خیابان ها تشویق می کردند زیرا از مناسبات قدرت در ایران به این نتیجه رسیده بودند که تا زمانی که نظام خیل مردم معترض را در خیابان نبیند چانه زنان درون حکومت قادر به چانه زنی نخواهند بود و امتیازی نمی توانند از نظام بگیرند.

وی گفت: هدف فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ۸۸ گمراه کردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام اسلامی و عملا براندازی نظام بود.

وی با بیان اینکه ظاهر این حادثه اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری با ادعای تقلب بود به ویژگی های فتنه ۸۸اشاره کرد و عنوان کرد: فتنه ۸۸ عمیقا برنامه ریزی شده و از سوی دشمن بود .

وی افزود: گستردگی ابعاد مسئله و تغییر جهت این حرکت اعتراضی(فتنه) به سمت درگیری با اصل نظام جمهوری اسلامی که از ویژگی های دیگر این فتنه بود کسی غیر از مقام معظم رهبری نمی توانست رهبری و مدیریت کند.

وی راهبردهای مقابله با فتنه را در ۶عنوان مطرح کرد و گفت: راهبرد استناد به پیش بینی های گذشته و آشکار بودن نسخه فتنه، راهبرد تاکید بر دفاع از جمهوریت نظام، راهبرد تولید شاخص، راهبرد نشان دادن دست دشمن، راهبرد تولید بصیرت و مردمی سازی مهار فتنه و راهبرد برخورد نیمه سخت با بخش سازمان یافته از جمله راهبردهایی بود که مقام معظم رهبری آن را به خوبی اجرا کرد و در نهایت فتنه یافت.

ارسال نظرات