در دهمین روزاز دی ماه کلید خورد؛

بازگشایی پیست اسکی اندبیل و آغاز ورزش های زمستانی درخلخال

همزمان با دهمین روز از دی ماه و فصل زمستان و بارش برف امروز پیست اسکی اندبیل خلخال برای برگزاری ورزش های زمستانی بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۸۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال ازناو، در دهمین روزاز فصل زمستان با همت اداره ورزش و جوانان و اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای مسیر پیست اسکی تفرجگاه اندبیل بازگشایی و با استقبال گرم مردم ورزشدوست خلخال روبرو شد.

تفرجگاه اندبیل در 6 کیلومتری خلخال قرار داشته که خانواده امروز با فراغ بال به ورزش میهج و مفرح تیوب سواری و اسکی پرداختند.

به گفته سید ناصرمیرمرسلی رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال قرار است پنجمین دوره ورزش های زمستانی شهرستان خلخال در بهمن ماه در همین تفرجگاه اجرا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال از زحمات اداره راهداری وحمل و نقل جاده از مسیر گشایی این پیست اسکی برای استفاده ورزشکاران از این پیست تقدیر کرد.

ورزشکاران حاضردر این پیست اسکی ضمن تقدیر از مسئولین به خاطر بازگشایی مسیر تفرجگاه برای حضور ورزشکاران رشته اسکی و سایر گردشگران گفتند: یکی از کمبود های این پیست اسکی زیبا عدم تله سیژ برای استقرار ورزشکاران در ارتفاعات برای ورزش اسکی است.

در استان اردبیل علاوه بر پیست اسکی اندبیل خلخال ،پیست اسکی آلوارس در شهرستان سرعین قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی دارد.

ارسال نظرات